Ik kwam dit tegen op een photosite. Als je goed kijkt zie je dat het aan de buitenkant iets donkerder wordt. De fotograaf in kwestie had dit bij al zijn foto's gedaan. Hoe bereik je dit effect?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Ik zie hem, maar je moet de link even in een nieuw venster openen en dan refreshenericck schreef op 29 december 2002 @ 15:28:
Mmmm wat raar. Volgens mij zien jullie iets anders dan ik. Misschien omdat hij nog in mijn cache staat.
Wat jullie horen te zien is een foto met een breedte van 880 pixels. Klopt dat?
Ja dat bedoel ik! Als iedereen nou hetzelfde doet als jij kunnen we m toch zienIk zie hem, maar je moet de link even in een nieuw venster openen en dan refreshen Je bedoelt dat donkerder worden in de hoekjes toch?

[ Voor 46% gewijzigd door Xander op 29-12-2002 15:32 ]
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
[ Voor 40% gewijzigd door schaduw op 29-12-2002 15:39 ]
[ Voor 17% gewijzigd door ericck op 29-12-2002 15:49 ]
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Nick|IA op 29-12-2002 17:37 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
bij stap 2 zou ik transparant in het midden doenericck schreef op 29 december 2002 @ 15:40:
Ik krijg dan niet het juiste effect.
Ik doe nu de volgende stappen:
1. Layer --> New fill Layer --> Gradient
2. Radial gradient en dan wit in het midden zwart aan de buitenkant.
3. Opacity van de nieuwe layer zet ik wat lager
En wat ik dan krijg is een duidelijk zichtbare schakel van ringen vanuit het midden, die vaag zichtbaar is door de foto heen.
EDIT:
Ik begrijp het principe maar ik denk dat er een makkelijkere methode is, want hiermee bereik ik niet wat ik wil. Jij wel?
[ Voor 13% gewijzigd door Marc op 30-12-2002 01:00 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd