Toon posts:

Servicepack explorer 6.1=> Attachments in Express geblockt??

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier nieuw wat betreft possten dan, maar ik kan me herrinneren dat deze vraag al eens geweest is, kan hem alleen nergens meer vinden

Maar goed de vraag: Ik heb service pack geinstalleerd van explorer ivm java VM, maar het geloof ik dat ik met outlook express wel berichtjes met attachements kan ontvangen, ik kan ze alleen niet openen want ze zijn niet te selecteren, ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen

-----------------------

kevin

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 15:07:
Ik ben hier nieuw wat betreft possten dan, maar ik kan me herrinneren dat deze vraag al eens geweest is, kan hem alleen nergens meer vinden

Maar goed de vraag: Ik heb service pack geinstalleerd van explorer ivm java VM, maar het geloof ik dat ik met outlook express wel berichtjes met attachements kan ontvangen, ik kan ze alleen niet openen want ze zijn niet te selecteren, ik hoop dat iemand me uit de brand kan helpen

-----------------------

kevin
Kun je heel simpel in de opties uitzetten, ff zoeken daarin, kom op :)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
in je menubalk naar extra, dan opties, dan naar het tabblad beveiliging :/

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Heej super bedankt zwelgje

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dat staat dus ook in het sticky hier in WOS, de FAQ in Software Algemeen en vele malen in de search, google en support.microsoft.com ;) :+

Dus wil je de volgende keer eerst even zoeken aub. Lees ook het WOS Policy even door. Dank je

Edit: blackd; wil je even wat langzamer typen de volgende keer ;) :*

En kevinnn: welkom op GoT!

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2002 15:28 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.