Ik heb zonet die tv-out es geprobeerd van de ati Rage fury Pro. In de help staat trouwens dat ik een aan/uit knop moet hebben bij de beeldschermeigenschappen (tabblad instellingen->geavanceerd->weergave (weergave bestaat daar dus niet bij mij)), maar dit es effe niet het probleem.
Als ik de pc opnieuw opstart, dan krijg ik beeld op m'n TV, maar de monitor begint te 'flikkeren'. Het beeldscherm gaat 'op en neer'. Het is moeilijk uit te leggen hoe het uitziet, maar het beweegt dus erg.
De pc is een k6-2 300, de videokaart heeft (volgens vorige eigenaar 8 mb, maar ik vertrouw erop dat ie het mis kan hebben
) volgens de pc 16 mb. Geheugen op de pc is 256 mb.
Het beeldscherm begint al raar te bewegen vanaf het begin, dus niet pas in windows.
iemand een oplossing hiervoor?
Als ik de pc opnieuw opstart, dan krijg ik beeld op m'n TV, maar de monitor begint te 'flikkeren'. Het beeldscherm gaat 'op en neer'. Het is moeilijk uit te leggen hoe het uitziet, maar het beweegt dus erg.
De pc is een k6-2 300, de videokaart heeft (volgens vorige eigenaar 8 mb, maar ik vertrouw erop dat ie het mis kan hebben
Het beeldscherm begint al raar te bewegen vanaf het begin, dus niet pas in windows.
iemand een oplossing hiervoor?
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl