Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[EL] je 12v aansluitingen splitsen

Pagina: 1
Acties:
  • 495 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe kan ik het beste de 12volts aansluitingen van me voeding splitsen.. Ik wil dit omdat ik nu met een systeem werk waarin ik kroonsteentjes gebruik en dat vind ik niet mooi staan.. ook is het niet echt veilig volgnes mij
nou weet ik wel dat je met krimpkousjes 2 draden aan elkaar kan verbinden maar ik wil hem dus splitten.. zodat 1 12volts er dus 2 12volts aansluitingen worden.
(ik heb nu al 3 extra aansluitingen:mini ccfl en 2 fans en er komt nog een grote ccfl bij)
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
deze halen:

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/u.haarsma/GOT/Mod_update/Short_splitter_600.jpg

ik heb deze ingekort, ze zijn normaar een cm of 10 langer. kosten een euro of 3 oid...

Mn 3D printer blogje..

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Gewoon met krimkous en soldeer bout aan het gele en zwarte draadje 2 draadjes solderen lijkt mij. met een molex eraan ofzo

edit: zoals hierboven dus :D

[ Voor 12% gewijzigd door Freek op 29-12-2002 14:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
tanx ik gaat weer aan het knutselen

Verwijderd

Topicstarter
ben naar amersfoort geweest en heb 2 van deze stekkertjes gehaald
deze topic kan dicht

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
hey, hey... er zijn vast meer die er wat aan hebben hoor... enne, die pic blijft wel staan hoor, dies van mn casemod update :)

Mn 3D printer blogje..

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 23:03
nu heb ik nog een vraagje, hoe kan je het netst zo'n draadje aan elkaar solderen?
Als ik het doen komt er 1 superklont en dan leg ik de draadjes zo > || en dan lekker solderen. Hierdoor wordt die soldering 1-2 mm dikker dan de dikte van het draadje waardoor mijn krimpkous er weer eens niet overheen wil :(

Verwijderd

Zuiniger solderen of een grotere diameter krimpkous nemen...

draadjes goed verhitten zodat de tin er helemaak in trekt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2002 21:53 ]

Pagina: 1