tony hawk 2

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-10 20:20
ikh eb de demo, en ik wil m'n dingen veranderen, want je moet bij numlock al die dingen doen, dan nog je pijltjestoetsen, dan nog n's ff je spatie om te psringen + versnellen.. en dsn nog per slot van rekening de c v b toetsen!!

who can help me? of alternatief.. ? muis lijkt me ook kewl, maar inde demo zijn al die dingen uitgesloten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Alleen pijltjestoetsen, spatie, c, v en b heb je nodig. Het numpad is bijzaak, heb je niet nodig.

P.S. Misschien kun je in Th2_opt.cfg het een en ander veranderen.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Of pijltjestoetsen met numpad. Vind ik persoonlijk lekkerder spelen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
mensen, ff een vraag

wat vinden jullie de beste truuk(s) in !!1!! sprong... en zeg dan ook welke knoppen je dan indrukt (z x c v b omhoog omlaag links rechts)

! thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
uhm.. ff denken.. dat is in een 'normale' sprong denk ik judo 720 met een of ander flip

liefst pijlt omhoog en naar rechts met een flip..

dus pijltje naar beneden en naar rechts + b
flink draaien en nog pijltje omhoog en naar rechts + v

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 04-10 17:46

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja perfect fakie ollie 720 judo :)...
En toetsen.. geen idee.. ik doe altijd maar wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nollie - Hardflip - Benihana 720

Toesten combinatie weet ik niet omdat ik met een controller speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

toetsen hangen ook af van de skater die je gebruikt of de instellingen die je gemaakt hebt, dus dat heeft weinig nut :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik heb demo dus knoppenk un je niet veranderen...

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wesley, alle toetsen(combinaties) staan ook in de Readme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, ik ga lekker... we gaan voor de 1000000 :)

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.kaper/held.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow man, uitleg please. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik altijd doe: ik rijd tikje naar links, naar dat vaag gevormde muurtje in het begin, daar maak ik een inverted heelflip, grind, invertedheelflip, grind, heelflip, grab... dan rij je recht op de crossbar af.... no-comply erop, grind, kickflip, grind, kickflip, special-grind, jupm over naar de lamp, grind, kickflip, gind, spring over naar de rand van het basin, grind, kickflip, grind, kickflip, op de rail, manual, en dan grab het basin in....

pfoe :) is als je het goed doet 100k - 400k waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shi, jij roelt dus echt wel! :7
Damn, was ik ook maar zo goed... :'(

Is het a.u.b. mogelijk om het eens uitgebreid uit te leggen a.d.h.v. enkele screenshots?

Eeuwige dank verzekerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ik wel proberen... alleen is het vrij moeilijk om na elke truuc op PRNT-SCRN te douwen :)

het duurt wel een tijd voordat je wat kan hoor, maar het belangrijkste is: dat je op die crossbar kan komen (gewoon er beetje schuin op af, naar voren ingedrukt houden en op laatst olliën....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan ook op ALT drukken stopt de game en daarna weer ALT resume :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat beter! :):):):P

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.kaper/mil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01-10 16:54

Daniel

Kapitein NCC-1701
Goeiedag...mijn record voor 1 combo is 48.000 ofzo

Ik heb nog veel te leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we doen er een schepje bovenop.... wat bezielt mij? ik haal echt wreede scores :D

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/r.p.kaper/meer.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03-10 10:49

Type-R

One Minute Shakin

WTF?! 1 miljoen?!

<zucht>
ik haal maar 400.000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1,5 miljoen zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjezus, ik heb hem voor de psx en mijn hoogst behaalde aantal punten voor 1
truuk(-je in jouw ogen) is 51***, maar 3***** MASTER, veel respect voor. Is het je alleen met Rodney Mullen gelukt of ook met anderen. Die 51duizend-nogwat heb ik met Tony gehaald. Het is mij ook een keer gelukt met Bob Burquist. Maar is het met de PC makkelijker ofzo. Het lijkt mij juist van niet. Nog een vraagje: Hoe "Drain" ik de Fountain in Philly en hoe kom ik daar op dat balkon. Met een gab lukt het me steeds net niet (grinden over dar vreemd-gevormde ding aan het begin, gab over die twee springplankjes, grinden van de trapleuning en dan spingen langs dat schuine muurtjes met en gewone ollie). Ik kan daar ook de sickscore niet halen. En (nog ene vraagje) waar ligt het laatste cash in Marseille.
Dan heb ik THPS2 helemaal uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-09 07:58
in marseille ligt de cash boven die muur links van het begin, met die frande vlag er boven, waar je de box 2 box combo kan maken.

de 2e cash dinges ligt boven de crossbar, dan moet je schuin aankomen en er over grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
gewoon met een wallgrind op dat balkon komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
owja, weet iemand mij te vertellen of er secret levels zijn in NY en venice beach.

en hoe je ze dan open moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shi,

Hoe lukt et jou om vanaf een grind op die crossbar te springen?
Mij lukt et wel gewoon, maar na een grind kom ik nooit zo hoog. Of is die no-comply zo goed, want die kan ik nl. ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No comply is gewoon naar vorebn ingedrukt houden en olie loslaten als je op die quarterpipe bent.... that's all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Secret level in NY : Grind the subway rails en ollie je er op het einde vanaf en je komt in de Brooklyn Banks area.

Venice Beach : Ga bij start meteen naar links, langs de trap de pool in. Als je de pool in komt gereden moet je rechts achterin over de muur ollien, je land dan op een paadje langs het zand en zo kom je in een "geheim"level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 15:52 schreef Pirm1 het volgende:
Secret level in NY : Grind the subway rails en ollie je er op het einde vanaf en je komt in de Brooklyn Banks area.

Venice Beach : Ga bij start meteen naar links, langs de trap de pool in. Als je de pool in komt gereden moet je rechts achterin over de muur ollien, je land dan op een paadje langs het zand en zo kom je in een "geheim"level.[/quote]dat had ik al wel gevonden allebei, maar vindt het niet zo "secret"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zijn ze toch echt......verder is er "niets" :) in die levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
das wel weer jammer, maarja, blijft een kewl spel....ben nu bij venice beach bezig, moet nog 150 voor volgende level ofsow..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ik kom niet hoger dan 50.000 in de demo

DAMN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troost je, ik haal ook met geluk maar 300.000 punten. Probeer is te doen wat shi zegt, iig via de crossbar naar de lamppost grinden, levert meestal wel 60.000 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
als ik wist "WAAR+HOE" welke knoppen enzo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ff een simpelere uitleg, waarmee je met wat oefenen ook 100.000 punten haalt.

Rij nadat je ben begonnen een klein beetje schuin op de crossbar(=touw met vlaggetjes) af en spring erop(2+naar voren, aan het eind van de quarter 2 loslaten)grind erop(8) en spring terwijl je grind een paar keer (met 2, maar wel 8 ingedrukt houden).
Spring op het goeie moment van de crossbar af op de lantaarnpaal en spring ook daar weer op en neer.
Spring op die rail naast de pool en grind ook daar weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

JAAAAA, uitgespeeld ;)...

Het koste MIJ wat moeite maar het is me dan toch gelukt ;). Alleen 3de bonuslevel is wat klein/saai.. of mis ik een SUPER geheime ruimte ofzo? ;)
Nou ja... nou maar alles op 100% krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
ben nou weer opnieuw begonnen in carreer mode en heb weer de eerste 3 levels 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm ok ik kan wat dingen niet helemaal vinden:

-In school mis ik 2 bankbiljetten...
Eentje dan ga ik meteen iets naar recht, dak op, raam door, dak over en dan doorrijden naar achter... en dan springen en dan mis ik die dus altijd :). En als ik naar het plein ga (dus meteen naar rechts) en ik rij dan links zie ik links van me op het dak er ook 1 liggen die ik niet kan pakken :).
-In new york mis ik er ook een, metro rails over en dan als je omhoog gaat (richting secret tape) dan ligt er op dat stuk wegdek ook nog 1, die haal ik ook niet ;)
-In dat strand level... ik kan de venice ledge wel vinden maar een tailslide lukt niet :).. Oh en de 4 transfers gaan ook niet echt.

Ja dat was het wel... ik moet echt alleen nog maar een heleboel van die vage kleine dingen :).

Oh en zit er in mexico nog een geheim stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In NewYork was eigenlijk ollie de hydrants?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 21:31 schreef T-man het volgende:
In NewYork was eigenlijk ollie de hydrants?[/quote]Er staan langs de straat van die brandweerkranen... eroverspringen en het topje raken (grind)... gewoon langs de straat rijden.. zie je ze vanzelf ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:19
ik heb een probleempje in tony hawk:
als ik in het hoofdmenu zit en dan gaat hij uit het spel als ik op een toets druk of klik. maar niet als ik op carreer mode klik.

ik heb wel de voledige versie.

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Hoe kan je truukjes aan elkaar knopen door een manual erna te doen?? Ik kan alleen een manual ervoor zetten maar niet als ik uit de lucht kom dan een manual doen...
toetsencombo ofzow hiervoor??

Verwijderd

Als je een Ollie maakt dan ken je als je in de lucht bent al je manual inzetten als je land gaat ie deze meteen uitvoeren en heb je ze dus aan elkaar geplakt :)

Ik heb nu alle levels behalve Mexico 100% :P

GRTZ...

Verwijderd

Kan je dit niet uitvoeren op de halfpipe na een sick-ass sprong?? Ik heb het alleen maar op de half-pipe uitgeprobeerd..
uhh, mijn record is 450,000 btw 8-)
Die Sjakaap is wel erg sicko met zijn 1,5 mil.. phew *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee als je in een halfpipe of quarterpipe een sprong maakt is dat het einde van je combo...maar als je slim bent doe je voordat je die sprong maakt een reeks van grinds,kickflips en manuals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-10 07:54
Ik kom niet eens voorbij New York ... :(
Moet de tape en grind de subway nog, maar volgens mij heb ik dan nog te weinig geld om door te gaan.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Op dinsdag 14 november 2000 21:27 schreef IceStorm het volgende:
Hmm ok ik kan wat dingen niet helemaal vinden:

-En als ik naar het plein ga (dus meteen naar rechts) en ik rij dan links zie ik links van me op het dak er ook 1 liggen die ik niet kan pakken :).
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Op 'het binnenhof' lekker hoog springen op de ramp, dan naar de overkant, richting bankbiljet. Rij over de plank die er ligt (moet je precies over de 'remsporen' skaten), en als je genoeg stats hebt, kun je die grote sprong maken!
Kun je gelijk de secret tape pakken, die zit er achter!

* duderuud heeft paar avondjes geoefend:)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 17 november 2000 17:07 schreef Duderuud het volgende:

[..]
Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Op 'het binnenhof' lekker hoog springen op de ramp, dan naar de overkant, richting bankbiljet. Rij over de plank die er ligt (moet je precies over de 'remsporen' skaten), en als je genoeg stats hebt, kun je die grote sprong maken!
Kun je gelijk de secret tape pakken, die zit er achter!

* IceStorm heeft paar avondjes geoefend:)
Ik weet lekker dat je me verkeerd begrijpt ;)
Maar dat biljet heb ik nu :)
Oh die secret tape had ik allang... die ging wel.

1 tipje... BESTEED je geld... :).. Gewoon je stats volkopen, board kopen ;).. Scheelt VEEL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja...ik heb nog niet eens de eerste 2 levels helemaal uitgespeeld....maar ja, veel spelen en oefenen maar :)
en dan nog alle "geheime" stukken vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dat eerste level heb ik ze allemaal, maar het 2e level...zijn er daar eigenlijk wel geheime stukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 17 november 2000 18:22 schreef Gul'Dan het volgende:
in dat eerste level heb ik ze allemaal, maar het 2e level...zijn er daar eigenlijk wel geheime stukken?
Uhm ja... als je begint... draai naar rechts... dan kom je op een soort plein... midden op dat plein staat een ramp, gebruik die en rij rechtdoor... je rijdt dan recht van de verhoging af via een paar planken.. je wordt dan gelanceerd naar het dak en dan moet je NOG een keer springen (dan heb je de secret tape)... tijdens dat springen grinden op de vlaggestokken (of ver genoeg springen :)) en dan kom je in het geheime gedeelte... liggen 3 biljetjes ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Nu heb ik het spel 6 keer 100% uitgespeeld, ik ga voor alle skaters :). Leuke filmpjes BTW.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Op vrijdag 17 november 2000 19:33 schreef X-Terminator het volgende:
Leuke filmpjes BTW.
Heel vaag, op de een of andere manier krijg ik die niet te zien :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!