[php] squirrelmail sessie fout

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb in php.ini mijn sessie instellingen verandert.
code:
1
2
; Whether to use cookies.
session.use_cookies = 0

Omdat ik een loginsysteem heb met sessie zonder cookies, dus werk ik met de constante sid.
Maar het probleem is dat ik ook squirrelmail heb draaien en die gebruikt de sessies met cookies. Kortom: squirrelmail werkt niet meer. Wat kan ik hieraan doen?, squirrelmail zelf herprogrammeren (lijkt me niet zinvol), of is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je cookies uitzetten? Ik zie niet in waarom je deze uitgezet hebt. Ik weet niet hoe squirrelmail in elkaar zit, maar je zou bij iedere link/formulier het session id mee kunnen geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer gebruikers cookies wijgeren, kunnen ze zo wel inloggen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:59:
om te voorkomen dat gebruikers die cookies weigeren toch van dienst te kunnen zijn
en waar heb jij Nederlands geleerd?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het meteen wijzigen voor de mensen die zich er aan irriteren ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-09 09:32

ReLight

echo("What Now ? !")

? dat zijn toch server side cookies ???? die worden niet opgeslagen op de klant zijde...

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 08:05
SquirrelMail gaat niet werken zonder cookies. We zijn wel aan het onderzoeken of we deze feature in de toekomst gaan aanbieden maar tot die tijd kan je beter de cookies weer enablen.
Je zou hooguit kunnen experimenteren met session_trans_sid of iets dergelijks.
Gebruik versie 1.3.3 CVS voor je experimenteerwerk omdat deze versie binnenkort gereleased word als SquirrelMail 1.4.RC1
Pagina: 1