Toon posts:

Casema is traag sind we geen korting meer krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb laats een brief gehad waarin stond dat zoetermeer niet meer een rode gebied is. Maar sinds dien is het echt alleen maar trager geworden 2.0 KB/sec.:(:(:(:( Hoe gaat het met jullie internet verbing in zoetermeer/den haag ? Echt zwaar triest is casema.

Je zou toch ook iets van 2 email adressen krijgen. Daar heb ik echt nooit meer van gehoord. Hoe zit het nou daarmee ?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Er is gewoon geen hoop met casema.
Het beste zou zijn als elke casema klant zijn abonement afzegt,maarja dat betekent in de meeste gevallen weer terug naar analoge modem/tel kosten.

Thy will see the light...

Verwijderd

Topicstarter
heb net ff een email naar mijn casema-email gestuurd, ff kijken hoe lang het duurt voordat het aankomt

Werkt de nieuwsgroepen al ?

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00
Shivan;
Als je al over een @wanadoo.nl emailadres beschikt kan je een 2de aanmaken via www.wanadoo.nl :).

GreetZ!

Verwijderd

Topicstarter
ah, thanks

ik heb net ff me mail gecheck en het was gewoon een minuutje later aangekomen. Mailservers werkt dus wel aardig :)

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 23:02 schreef Smoed het volgende:
Shivan;
Als je al over een @wanadoo.nl emailadres beschikt kan je een 2de aanmaken via www.wanadoo.nl :)[/quote]is dit een pop3 mail of web-mail?

Verwijderd

=pop 3 mail.
Met die nieuwe com21's loopt wanadoo al wat beter. Stabiele downloadsnelheid van 6Kbyte/s, veeeeel betere pingtijden (Casema UT server 15ms) maar het moet sneller kunnen......

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:00
Damn....
ik wil ook 15ms :(
nu heb ik ongeveer tussen de 150 en 450 ms.
(met dat standaard modem natuurlijk)

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:37
Hier op de UT houden ze niet van me. Ik had het over Kaashema, iedereen lacht me uit met hun snelle verbinding... Legt 100Mbit in dit huisje met een switz..

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1