Ik wil graag een versie Win2k (die bij mn laptop van Dell meegeleverd werd) op mn Siemens pc installeren, maar dat lukt dus niet. Wellicht een bekend euvel maar hoe kan ik deze beveiliging omzeilen?
Kan eigenlijk niet. Op die Dell CD staat een image voor het Dell systeem. Die werkt niet of niet goed op een ander systeem.
Melding is iets van; Dit besturingssysteem is alleen geschikt voor een Dell-systeem (zoiets). Dacht misschien een file veranderen, alles branden en hoppa. maar dat is niet het geval dus, jammer.
Verwijderd
Nou, dan lijkt het me dat het niet gaat werken heVerwijderd schreef op 29 December 2002 @ 14:00:
Melding is iets van; Dit besturingssysteem is alleen geschikt voor een Dell-systeem (zoiets).
Nee, dus dat wordt een nieuwe Win2k kopenDacht misschien een file veranderen, alles branden en hoppa. maar dat is niet het geval dus, jammer.
Die Dell win2k CD's hebben een soort van BIOS check oid, vreemd genoeg zijn ze daar met XP weer anders mee omgegaan, want ik kon een Dell XP pro CD gebruiken om een install op een zelfgebouwd systeem te doen (met dezelfde Pkey van die Dell).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Inderdaad, licensie is ook computergebonden, mag dus niet zomaar ergens anders op geinstalleerd worden; je bent dan illegaal bezig.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()