Ik weet dat de K8 er nog niet is maar de afmetingen van het socket enzo zijn wel bekend... En als ze beloven dat hun kit compatible is, dan zal die dat ook wel moeten zijn anders zou je je geld oid wel terug kunnen vragen.Hacku schreef op 29 December 2002 @ 13:54:
Mss maar dat is nog nooit getest. (K8 is er nog niet)
Verwijderd
AMD Hammer:Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 14:12:
wat is k8 dan
http://www.tweakers.net/search?DB=Nieuws&Query=Hammer
Der staat toch een plaatje bij? Met enig fantasie kun je in ieder geval zien dat het niet een socket A of P4 is.
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Kent iemand een winkel waar ze die kast met Aquarius II koeling verkopen?
In de pricewatch vind ik hem niet.
Dan zijn ze nog niet verkrijgbaar denk ikHacku schreef op 30 December 2002 @ 13:38:
Kent iemand een winkel waar ze die kast met Aquarius II koeling verkopen?
Dit ding is pas kort geleden aangekondigd dus het zal over een tijdje pas te krijgen zijn...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
De ThermalTake zou ik niet nemen.. Klein rad, past één 80mm op, en daar hebben ze nu net een SmartFanII op gedaan... Elke SmartFanII die ik al gezien heb ging na een 2-tal weken heel hinderlijk vibreren..
en 90 liter per uur voor een pomp....is dat niet een beeje weinig?
als je een eheim of een sicce-nova hebt zit je al gauw op de 600 per uur. dit getal wordt drastich omlaag gebracht door de diameter van de slangen en het koelblok en de radiator enzo......dan lijkt 90 me een beetje aan de magere kant. zullen ze uiteraard wel getest hebben, maar het houdt niet over denk ik. kan je beter zelf gaan bouwen.....zo goedkoop zal die TT ook weer niet zijn als hij uitkomt.
als je een eheim of een sicce-nova hebt zit je al gauw op de 600 per uur. dit getal wordt drastich omlaag gebracht door de diameter van de slangen en het koelblok en de radiator enzo......dan lijkt 90 me een beetje aan de magere kant. zullen ze uiteraard wel getest hebben, maar het houdt niet over denk ik. kan je beter zelf gaan bouwen.....zo goedkoop zal die TT ook weer niet zijn als hij uitkomt.
Is de 90l/u niet de praktische waarde?
Waterflow maakt niet zo heel veel uit, maar als 90 l/u de theoretische waarde is, is het érg magertjes..
Waterflow maakt niet zo heel veel uit, maar als 90 l/u de theoretische waarde is, is het érg magertjes..
Alternatieven? (behalve zelf één maken)
Trouwens, het is niet bedoeld om ermee over te clocken. Ik wil gewoon een mooi, stil systeem.
Trouwens, het is niet bedoeld om ermee over te clocken. Ik wil gewoon een mooi, stil systeem.
[ Voor 82% gewijzigd door XWB op 30-12-2002 14:57 ]
het zal idd wel zo zijn dat je ze eraan kan houden, anders is dat beugeltje altijd nog te modden toch?
Asus A8N32-SLI Del. | AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo @ 2,7 GHz @ Zalman 9500 | Corsair TwinX 2048 PC 3500LLPRO @ 450 (2-2-3-6) | 1,6 TB Maxtors | 1x Club3d GF7800GTX 256 MB DDR3 (430/1200 @ 500/1400) | Samsung 205BW en 26" Mycom LCD TV
en wat is de lol van een kant en klaarsysteem?
Als je dan gaat modden, zullen ze zeker geen garantie geven. Magoed, ik wil er ook wel een zelf maken, zodra ik tijd/geld heb. wordt waarschijnlijk van de zomer ofzo
Zelf maken hoeft niet veel geld te kosten..
Een goed waterblokje (kijk maar eens naar de vele IA's), een mooi radje van de sloop, 1 of 2 120mm fans @ 5V erop, een Sicce (goedkoop en redelijk goed) of Eheim (redelijk duur en heel goed) pompje.
Een goed waterblokje (kijk maar eens naar de vele IA's), een mooi radje van de sloop, 1 of 2 120mm fans @ 5V erop, een Sicce (goedkoop en redelijk goed) of Eheim (redelijk duur en heel goed) pompje.
Ja maar ik ben m'n kast (AOpen HQ08) beu gekeken en wil een nieuwe.
Eerste gedachte was een TT Xaser II 5000, maar dan zag ik dat er ook één was met watercooling dus ja ...
De kast kost ongeveer $150, dus hier max € 250.
Eerste gedachte was een TT Xaser II 5000, maar dan zag ik dat er ook één was met watercooling dus ja ...
De kast kost ongeveer $150, dus hier max € 250.
Pagina: 1