In Kazachstan we say a woman with a book...is like a horse...with wings!
`t Is volgens mij echt onmogelijk om dat te doen.
Tenzij je een variabele meegeeft aan de flash van waar hij moet beginnen (tijd).
En bij het openen van een nieuwe pagina eerst opvragen waar hij is gebleven (bij onunload ofzo) en dan die var meegeven aan de volgende pagina en die variabele weer doorsturen aan de flash.
Je zal dan wel ff een pauze horen maar hij gaat dan wel weer verder. Denk ik
Tenzij je een variabele meegeeft aan de flash van waar hij moet beginnen (tijd).
En bij het openen van een nieuwe pagina eerst opvragen waar hij is gebleven (bij onunload ofzo) en dan die var meegeven aan de volgende pagina en die variabele weer doorsturen aan de flash.
Je zal dan wel ff een pauze horen maar hij gaat dan wel weer verder. Denk ik
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
ok thanx....dan toch maar frames (urgh
)....of m3u playlist invoken....
Idee van de popup:
Als je in de popup nou 2 frames maakt, frame1 met de flashmuziek ding, en frame2 met niks. Normaal verdwijnt de popup naar de achtergrond, maar als je bij de onload van de nieuwe pagina een andere pagina opent in frame2 van de popup verschijnt de popup toch bovenaan?
[niet getest]
Als je in de popup nou 2 frames maakt, frame1 met de flashmuziek ding, en frame2 met niks. Normaal verdwijnt de popup naar de achtergrond, maar als je bij de onload van de nieuwe pagina een andere pagina opent in frame2 van de popup verschijnt de popup toch bovenaan?
[niet getest]
waarom zo spastisch over frames? Wat kan er mis gaan als je ze goed toepast?
Mits netjes gecood zijn frames ideaal om dit soort problemen op te lossen.
Wat je kan doen, is een frameset van 0,* te maken en in dat "0-frame" je swf te zetten.
Je ziet 'm niet, en je kan in dat andere frame je hele site zetten.
Een popup werkt al niet als iemand een pop-up-buster gebruikt of dat ding doodleuk wegklikt.
Wat je kan doen, is een frameset van 0,* te maken en in dat "0-frame" je swf te zetten.
Een popup werkt al niet als iemand een pop-up-buster gebruikt of dat ding doodleuk wegklikt.
das nu net datgene waar frames niet voor bedoeld zijn
"You're only as good, as what you did last week."
kan je een popup dan niet if onblur then focus meegeven?
[ Voor 9% gewijzigd door edwinistrator op 30-12-2002 12:57 ]
Jij weet wel wat ik me "netjes coden" bedoeloh,when? schreef op 30 december 2002 @ 12:52:
[...]
das nu net datgene waar frames niet voor bedoeld zijn![]()
u spreekt zichzelf dus tegen
om Stan Lee maar te citeren: "If it looks good, it is good"
Het enige jammere van frames is dat je niet de url kan copypasten 
Maarja, ik betwijfel of dat nodig is op een pagina met muziek
Maarja, ik betwijfel of dat nodig is op een pagina met muziek
|{ brrr }] |
ja, waar zijn de good old midi's gebleven?
Interesting! De popup hoeft overigens niet onload bovenaan te verschijnen maar pas als de bezoeker de muziek wil aan/uitzetten/track wil switchen. Dit gebeurt dus na een click op de link [music remote]. Maar ja onClick laad frame in popup moet dus ook wel werken...Blaise schreef op 30 December 2002 @ 02:26:
Idee van de popup:
[niet getest]
ik ga hier mee aan de slag - thanx!
Netscape doet dan wel moeilijk over die frames. Dus dat is ook niet de ideale oplossing.waxle schreef op 30 december 2002 @ 11:34:
waarom zo spastisch over frames? Wat kan er mis gaan als je ze goed toepast?
Nogmaals, als je een beetje kan rekenen en een beetje rekening houdt met het percentueel omrekenen wat NS doet, dan is er geen vuiltje aan de lucht. Met Mozilla/NS6/7 heb ik nog geen problemen gehad, met 4.* ook nauwelijks, behalve als je iets op de pixel kloppend wil hebben; then again, NS4, need I say more?maikel schreef op 31 December 2002 @ 18:58:
[...]
Netscape doet dan wel moeilijk over die frames. Dus dat is ook niet de ideale oplossing.
Pagina: 1