Toon posts:

Intel server mobo 1440gx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://channel.intel.com/design/servers/l440gx/index.htm

Ik krijg binnekort dat mobo met 2 dual 600's erop.

Maar ik las dat dat ding geen agp sloten heeft

1 agp onboard videokaart.

Is er geen mogelijkheid om er een agp geforce in te krijgen op 1 of andere manier?

Of een pci kaart snelle? (als die er zijn ;p)

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Een AGP kaart kun je echt gewoon vergeten ... je moet dus een PCI kaart kopen. Als je er wat geld voor over hebt zou ik de Voodoo5 5500 PCI nemen. Is ook de snelste PCI kaart op dit moment verkrijgbaar geloof ik :). 'Voordeel' is ook dat ie niet zoveel mist tov de AGP versie, aangezien de AGP versie gewoon een soort PCI66 kaart is en totaal geen gebruik maakt van AGP (op de hogere transferspeed na dan, maar dat verschil maakt niet heel veel uit ... denk maar aan het verschil tussen AGP1x en AGP2x AGP4x).

Afbeeldingslocatie: http://www.3dfx.com/images/5500PCIsm.jpg

Btw das een lekker moederbordje :) ... jammer dat ie geen AGP-slot heeft.

PC Specs

Verwijderd

Ik geloof dat er ook pci Radeon is, of in de maak is. Samething als een PCI GeForce MX. Let wel zijn geruchten...

Verwijderd

waarom krijg je die?

wil ik ook wel krijgen

Verwijderd

een 2 keer een Dual 600? kan jij er dan vier op kwijt ;) Het is een goed bord ik heb hem al zo;n 2 jaar. alleen zit er bij mij een dual Pentuim II 350 Mhz op.

Verwijderd

Topicstarter
HIer komen 2 processors van 600 op die ik waarschijnlijk nog wel beetje ga oc'en als het wil lukken :]

Ik zou eigenlijk geforce willen maar voodoo zijn ook wel redelijke kaarten dus :]

Moet iig wel fsaa ondersteunen en dat was toch met die nieuwe?

Verwijderd

of een riva tnt2 pci is veel goedkoper

Verwijderd

vergeet overklokken maar het is een intel server bord en hier niet opgemaakt aalle intel mobo na de pentium 1 kunnen niet meer overklokken

Verwijderd

Topicstarter
Klopt hij is er niet voor gemaakt :]

Maar zal hem wel een beetje kunnen overclocken...

Het is een server en die moet wel stabiel zijn, en niet te heet.

Verwijderd

helemaal niet geen eens 1 mhz ;)
Pagina: 1