Toon posts:

Playstation 2 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit probleem ???

bijna al mij spellen doen het,maar de laatse 4 die ik gekocht
heb doen het bijna nooit.

Timeplitters 2
GTA3 Vice city
Red Faction 2
The getaway

Bij deze 4 heb ik altijd het probleem dat ie de disk niet kan lezen
terwijl alle andere spellen het gewoon wel doen
cleanen van de lens hoeft dan dus niet , want anders moet niks het doen

HELLLLLLLPPPPPP MEEEEE

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat dacht je van teruggaan naar de winkel met je PS2? Blijkbaar doet hij het toch niet zo goed.

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb hem al 1,5 jaar,dus geen garantie
en hij is ook niet omgebouwd

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:46
die oude lensen kunnen nogal gaar worden... denk toch dat je je lens moet gaan vervangen..
psxshop.nl is er 1 die dat doet geloof ik. http://www.psxshop.nl/shownews.asp?NewsID=3974

owja, ga geen cd cleaning setje gebruiken, tenzij je die lens echt wil mollen :D

[ Voor 36% gewijzigd door sharkzor op 29-12-2002 13:38 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-08 02:46

SmartDoDo

Woeptiedoe

Uh, dus je gaat er dan maar van uit dat je geen garantie hebt? Dat klopt niet. Een apparaat hoort deugdelijk te zijn. Je mag van je PS2 verwachten dat hij langer dan 1,5 jaar meegaat. Dat de fabriek iets van een jaar garantie geeft is leuk maar daar komt je winkel er niet mee vanaf.

Nee hoor, je staat echt in je recht om na 1,5 jaar terug te gaan omdat hij het niet goed doet!

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

SmartDoDo schreef op 29 December 2002 @ 13:41:
Uh, dus je gaat er dan maar van uit dat je geen garantie hebt? Dat klopt niet. Een apparaat hoort deugdelijk te zijn. Je mag van je PS2 verwachten dat hij langer dan 1,5 jaar meegaat. Dat de fabriek iets van een jaar garantie geeft is leuk maar daar komt je winkel er niet mee vanaf.

Nee hoor, je staat echt in je recht om na 1,5 jaar terug te gaan omdat hij het niet goed doet!
Dat klopt als een bus! Ga gewoon naar die winkel toe en wijs ze op het conformiteitsbeginsel. Als ze niet weten waar je het over hebt zijn het sowieso indolente falers >:) Oh ja...sluit anders een rechtsbijstandverzekering af? :)

What's a cube to you?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Bij de winkel gaan ze dan zeggen dat je met Sony moet gaan bellen. Dat heb ik ook.
Sommige games leest mijn ps2 ook niet en toen ben ik naar de winkel gegaan. Daar zeiden ze dat ik met Sony moest bellen en dat die 'm dan komen ophalen. Maarja... nog steeds niet gebeld dus ik weet niet of het zo is :D

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Marv schreef op 29 December 2002 @ 13:50:
Bij de winkel gaan ze dan zeggen dat je met Sony moet gaan bellen. Dat heb ik ook.
Sommige games leest mijn ps2 ook niet en toen ben ik naar de winkel gegaan. Daar zeiden ze dat ik met Sony moest bellen en dat die 'm dan komen ophalen. Maarja... nog steeds niet gebeld dus ik weet niet of het zo is :D
Klopt, voor die zegmaar 'doorlopende' garantie moet je niet naar de winkel maar rechtstreeks contact opnemen met de fabrikant. De winkel is ook alleen maar een doorgeefluik.

Topicstarter heb jij hier niet al eerder een paar topics over gehad?
Ja hier dus: Playstation 2 Troubles
nog niet opgelost dus.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 14:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar terug gaan naar de winkel helpt niet
want ik heb hem al open gehad om de lens te cleanen
en dan vervalt je garantie,hoe voorzichtig ik dat ook gedaan heb.
maar je moet dat kreng af en toe wel cleanen,want hij is zomaar vuil
ga ik maar eens zoeken waar ik sony kan bereiken,want het moet natuurlijk wel snel
gebeuren

Verwijderd

als je hem zelf al open heb gehad, en dat is zichtbaar, dan wens ik je veel succes, ga er maar vanuit dat sony dan flinke kosten gaat rekenen.

ik ken verhalen van dvd-spelers van 1,5 tot 2 jaar oud, waarbij (toen sony zag dat ze open waren geweest) ineens 100 euro extra onderzoekskosten erbij kwamen

Verwijderd

Topicstarter
ja dat zal best,maar het is toch belachelijk dat die dingen
zo snel kapot gaan.
ze moeten eens zorgen dat die dingen langer meegaan.
ik heb nog zo'n playstation 1 en die doet het nog zonder problemen.
dus SONY moet maar eens een keer wat goeds gaan maken,anders gaat straks
de XBOX nog eens echt heersen.
F##K Sony :r :r :r :r :r :r :r
Pagina: 1