Toon posts:

pc boot na standby niet met power-knop

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn (twee weken oude) pc handmatig of automatisch op standby geschakeld wordt (powerled knippert rustig) wordt het systeem niet meer wakker met muis of toetsenbord. He-le-maal niets.

Het is zelfs niet mogelijk de computer met de power-knop weer te booten. De power- en hd-leds gaan wel branden (continu), maar de monitor meldt dat er geen sync-signal is en er gebeurt verder niets. Alleen een harde reset helpt dan nog. Overigens geeft windows dan geen foutmelding (dus geen disk-check oid). Er zitten geen discs in de drives die voor bootproblemen kunnen zorgen.

Ik heb heel Omega afgezocht, maar kennelijk is dit geen standaard-probleem.

Systeem: Chieftec Dragon miditower, Asus P4PE, WD 1200JB, Logitech Wireless Desktop Optical, Windows XP Pro incl. SP1.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:28 . Reden: vergeten essenti-ele info; topictitel moet eigenlijk zijn: computer na standby niet meer wakker, zelfs niet met power-knop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ermm, standby, dan moet je toch gewoon met je muis bewegen wil je weer beelt krijgen :/ :?

Waarom zou je op de power-knop drukken om te booten (=starten, terwijl je pc gewoon al aanstaat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik snap de vraag ook niet helemaal. Topicstarter --> wilt u even verduidelijken

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten, daar begon het natuurlijk allemaal mee :(. Geen enkele muis- of toetsenbordklik brengt de desktop terug. Al zo lang zitten mieren - uiteindelijk met de power-knop - dat ik dit essenti-ele gegeven vergat te vermelden.

Logitech wireless desktop optical tb en muis.

Iemand een idee?

Oorspronkelijk post even aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Windows xp schijnt hier wel vaker last van te hebben :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:13

Jaymz

Keep on moving !

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.