Toon posts:

pc boot na standby niet met power-knop

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn (twee weken oude) pc handmatig of automatisch op standby geschakeld wordt (powerled knippert rustig) wordt het systeem niet meer wakker met muis of toetsenbord. He-le-maal niets.

Het is zelfs niet mogelijk de computer met de power-knop weer te booten. De power- en hd-leds gaan wel branden (continu), maar de monitor meldt dat er geen sync-signal is en er gebeurt verder niets. Alleen een harde reset helpt dan nog. Overigens geeft windows dan geen foutmelding (dus geen disk-check oid). Er zitten geen discs in de drives die voor bootproblemen kunnen zorgen.

Ik heb heel Omega afgezocht, maar kennelijk is dit geen standaard-probleem.

Systeem: Chieftec Dragon miditower, Asus P4PE, WD 1200JB, Logitech Wireless Desktop Optical, Windows XP Pro incl. SP1.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:28 . Reden: vergeten essenti-ele info; topictitel moet eigenlijk zijn: computer na standby niet meer wakker, zelfs niet met power-knop ]

Verwijderd

ermm, standby, dan moet je toch gewoon met je muis bewegen wil je weer beelt krijgen :/ :?

Waarom zou je op de power-knop drukken om te booten (=starten, terwijl je pc gewoon al aanstaat)?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik snap de vraag ook niet helemaal. Topicstarter --> wilt u even verduidelijken

De meeste mensen deugen!

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten, daar begon het natuurlijk allemaal mee :(. Geen enkele muis- of toetsenbordklik brengt de desktop terug. Al zo lang zitten mieren - uiteindelijk met de power-knop - dat ik dit essenti-ele gegeven vergat te vermelden.

Logitech wireless desktop optical tb en muis.

Iemand een idee?

Oorspronkelijk post even aangepast.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:29 ]

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Windows xp schijnt hier wel vaker last van te hebben :(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.