Als mijn (twee weken oude) pc handmatig of automatisch op standby geschakeld wordt (powerled knippert rustig) wordt het systeem niet meer wakker met muis of toetsenbord. He-le-maal niets.
Het is zelfs niet mogelijk de computer met de power-knop weer te booten. De power- en hd-leds gaan wel branden (continu), maar de monitor meldt dat er geen sync-signal is en er gebeurt verder niets. Alleen een harde reset helpt dan nog. Overigens geeft windows dan geen foutmelding (dus geen disk-check oid). Er zitten geen discs in de drives die voor bootproblemen kunnen zorgen.
Ik heb heel Omega afgezocht, maar kennelijk is dit geen standaard-probleem.
Systeem: Chieftec Dragon miditower, Asus P4PE, WD 1200JB, Logitech Wireless Desktop Optical, Windows XP Pro incl. SP1.
Het is zelfs niet mogelijk de computer met de power-knop weer te booten. De power- en hd-leds gaan wel branden (continu), maar de monitor meldt dat er geen sync-signal is en er gebeurt verder niets. Alleen een harde reset helpt dan nog. Overigens geeft windows dan geen foutmelding (dus geen disk-check oid). Er zitten geen discs in de drives die voor bootproblemen kunnen zorgen.
Ik heb heel Omega afgezocht, maar kennelijk is dit geen standaard-probleem.
Systeem: Chieftec Dragon miditower, Asus P4PE, WD 1200JB, Logitech Wireless Desktop Optical, Windows XP Pro incl. SP1.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 17:28 . Reden: vergeten essenti-ele info; topictitel moet eigenlijk zijn: computer na standby niet meer wakker, zelfs niet met power-knop ]