Toon posts:

Girotel foutcode 5201*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik in wil loggen komt er een foutcode 5201. Aangezien de telefoonlijn de hele midag bezet is door me pa kan ik niet bellen naar de servicedesk. Weet iemand wat dit voorstelt en wat ik er aan kan doen? Of kan iemand anders misschien ff voor me bellen (ik weet niet of het een gratis nummer is)

Ik MOET z.s.m. geld overmaken....

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Euh, kun je niet beter even de bezigheid van je pa onderbreken?
Verder neem ik aan dat je Girotel online gebruikt, dus move -> Internet & Telefonie + kleine titel edit

[ Voor 7% gewijzigd door SH007 op 29-12-2002 12:50 ]

Verwijderd

Kan je de foutcode niet opzoeken in Girotel zelf?
En de servicedesk, is die wel open op zondag :?

Edit: van de postbank:
Deze telefoonnummers zijn op maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.00 uur tot 21.00 uur; en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur
Wachten tot morgen dus.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 12:55 ]

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Girotel werkt hier zonder problemen, kan dus van tijdelijke aard zijn geweest.
En je pa is toch wel lief zat om 5 minuten van die lijn af te gaan of hoe zit dat? :P

En misschien is storten op rekening wel sneller met oud en nieuw voor de deur?

[ Voor 20% gewijzigd door 2Dutch op 29-12-2002 12:57 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa zit in een vergadering aan de telefoon. En volgens mij kan je de foutcodes niet opzoeken in de Help of waar dan ook. Girotel heeft wel gewerkt! Maar nu dus niet meer!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 13:01:
Mijn pa zit in een vergadering aan de telefoon. En volgens mij kan je de foutcodes niet opzoeken in de Help of waar dan ook. Girotel heeft wel gewerkt! Maar nu dus niet meer!
Als je nou ff kijkt dan weet je het ;)
Op internet staat iig niks.

Verwijderd

Topicstarter
Op internet niet nee, ik gebruik girotel onlne.....

En als ik een verkeerd wachtwoord invoer (codenummer) dan geeft ie wel aan dat het fout is. Het gaat om een fout in de verbinding met de Postbank waardoor de verbinding wordt verbroken.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 13:06 ]

Verwijderd

Misschien ff alles wissen van cookie's, temp inet files e.d.?
En dan Username/password opnieuw invoeren.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb schijfopruiming gedaan, ale cookies van mijn user gewist (zijn geen andere users en zijn geen algemene cookies geloof ik ?) daarnaast geschiedenis gewist maar nog steeds kan ik gewoon het vakje met girotelnummer aanklikken en dan verschijnt mijn nummer gewoon. Wat moet ik verder nog wissen?

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-11-2025
Girofoon met je mobiel ????

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Verwijderd

Topicstarter
Die is niet open vandaag, de servicedesk, heb wel girofoon, kan je daar ook saldo mee opvragen(gratis?)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:33:
Die is niet open vandaag, de servicedesk, heb wel girofoon, kan je daar ook saldo mee opvragen(gratis?)
Yep, geld overmaken. Tip: als je je gironumemr intikt op je mobiel, doe dit niet al te snel, anders mislukt het.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Niet schoppen aub. Ook al heeft het zo'n haast, het helpt toch niet bij zulke kleine tijdsverschillen.
Pagina: 1