Verwijderd
welk spel is het trouwens, en issie niet dubbelzijdig, en wat voorn dvdspeler heb je?
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 11:40 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 12:00 ]
en deze kan hem toch ook gewoon lezen want de DVD in de Xbox is hetzelfde als die in een PC
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als dat zo was draaide XBOX games allang op pc's en waren de schijfjes zonder veel moeite te kopieren.... De XBOX draait een aangepaste versie van de W2K kernel en de DVD speler heeft aangepaste firmwareVerwijderd schreef op 29 december 2002 @ 12:07:
maar hoe kan ik nu zien hoe groot hij is want de software van een Xbox is gewoon win2000
en deze kan hem toch ook gewoon lezen want de DVD in de Xbox is hetzelfde als die in een PC
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
dvdspeler uit je xbox slopen, in je pc hangen, kopieeren, terugschroeven en gaan.... (moet je xbox wel omgebouwd zijn)Zer0 schreef op 29 december 2002 @ 14:48:
[...]
Als dat zo was draaide XBOX games allang op pc's en waren de schijfjes zonder veel moeite te kopieren.... De XBOX draait een aangepaste versie van de W2K kernel en de DVD speler heeft aangepaste firmware
Niet misschien?Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 12:07:
maar hoe kan ik nu zien hoe groot hij is want de software van een Xbox is gewoon win2000
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Nee, want je moet er een speciale iso van maken om te branden, en als je die dan hebt gebrand op een cd/dvd dan denkt de gewone pc idd dat ie maar iets van 11 mb is zelfs dat er nix op staat. Terwijl de xbox hem gewoon kan lezen.Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 15:21:
ja maar als je die DVD ook kan branden met een DVD brander dan moet je ze toch ook gewoon kunnen lezen of niet dan
Maar ik denk dat dit topic een beetje de verkeerde kant op gaat, omdat je het al over branden van games hebt..
ff een paar dingen uit de wereld helpen...Illegal_Alien schreef op 29 December 2002 @ 13:43:
Xbox = een pcMara mischien toch een ander type bestandsindeling, ik kan b.v. wel m`n Playstation2 scijfjes bekijken (En op de Demo cd zelfs de filmpjes bekijken
alleen dan zonder geluid
)
Xbox != pc, de Xbox is een spelcomputer, geen pc. Er zit op een xbox geen functionaliteit van een pc. Oke er woren pc onderdelen gebruikt, maar als je een spel speelt dan merk je dar helemaal niks van. De GameCube heeft ook een ATI videokaart en de Dreamcast draait Windows CE. Dat zijn toch ook consoles??
De Kernel van de Xbox is niet gewoon win2000. De kernel van de xbox is een stevig gemodificeerde kernel van win2000. (deze is nog maar 64kb groot, i.pv. iets van 2 mb van win2k, maar ik weet niet of de info klopt van de groottes van de Kernels) De kernel is zo aangepast dat de xbox geen .exe files kan lezen maar .xbe files. Daarom zou Windows nooit kunnen draaien op een Xbox zonder virtual machine of source code. Linux draait wel omdat ze daar de source code van hebben, en dus hebben angepast zodat die draait op de xbox.maar hoe kan ik nu zien hoe groot hij is want de software van een Xbox is gewoon win2000
De DVD speler in een Xbox is niet helemaal hetzelfde. Een pc DVD-speler kan bijvoorbeeld niet op de 2e laag beginnen van een DVD, de DVD spelert in een Xbox kan dit wel. Op deze manier zou je nooit zomaar een Xbox spel in je pc DVD speler gooien en dan het spel spelen. Handige beveiliging
Succes met het laten werken van een Xbox DVD speler op je pc...dvdspeler uit je xbox slopen, in je pc hangen, kopieeren, terugschroeven en gaan.... (moet je xbox wel omgebouwd zijn)
Waarom die moeite? gewoon xbox ombouwen, dan spel via Xbox op Xbox HD zetten. Via een ftp server(EvoX of neXgen) het spel van je xbox leechen, en dan op DVD kopieren.
Maar voor de topicstarter : Als je wilt weten hoe groot een Xbox spel is kan je het beter opzoeken op internet of als je xbox omgebouwd is via EvoX of BoXplorer bekijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Harmsen op 29-12-2002 20:00 ]
What a fine day for Science! | Specs