Power Verdeling - Read This!

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Nou, ik heb eens gekeken tussen de projecten en ik kwam tot de volgende conclusie:

Winnend:
RC5-72 - Elke dag min. het dubbele kwa flushes vergeleken met de nr. 2 (spot: #1)
Muon - Vrijwel elke dag nr. 1 kwa flushes en we staan binnen 1 maand op #1
OGR25 - We staan op #1 en we flushen elke dag op #1

Stil: (hier staat het (vrijwel) stil)
Genome@Home - We staan #7 en we flushen elke dag ong. gelijk, staat vast.
Think - We worden niet ingehaald en we halen niemand in (spot: #10), staat vast.
Distributed Folding - We staan op de 15de plaats en flushen elke dag ook rond dat getal, staat vast.
Folding@Home - We staan 16de, flushen rond de 20ste plaats, staat vast.
TSC - We staan op #9 en flushen op nr #8, staat vast.

Need Power!:
D2OL - Heel simpel, we staan op #1, overmorgen op #2
Seti@Home - We komen nog niet eens in de top 15 kwa flushes!
ECC2k-109 - We staan 3de, maar de ene keer maken we kans op die #1 spot en de andere keer flushen we veel lager.

Wat moet je nu met al deze (overtollige) informatie?

Je kunt nu snel zien waar je je pc's het beste aan kan ter beschikking stellen (zeer handig voor de NewBee's).

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Dit onderwerp is al zeeeer vaak aan de orde geweest, en de conclusie is elke keer geweest dat een ieder lekker moet doen waar hij zin in heeft.

Ook hebben dit soort draadjes nogal de neiging om uit te lopen in reakties als "RC5 rulez en OGR niet, dus iedereen doe RC5" , en dergelijke. M.a.w. Ik vindt het cool dat je meedenkt maar echt nuttig is het helaas niet denk ik ;)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

wat -ProXy- zegt

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-02 15:43
-ProXy- schreef op 29 December 2002 @ 10:48:
Dit onderwerp is al zeeeer vaak aan de orde geweest, en de conclusie is elke keer geweest dat een ieder lekker moet doen waar hij zin in heeft.

Ook hebben dit soort draadjes nogal de neiging om uit te lopen in reakties als "RC5 rulez en OGR niet, dus iedereen doe RC5" , en dergelijke. M.a.w. Ik vindt het cool dat je meedenkt maar echt nuttig is het helaas niet denk ik ;)
Ik vind dit topic wat anders dan CPU kracht vragen voor een bepaald project. Dit is gewoon een overzicht voor iemand die te lui is om zelf alles langs te gaan :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ja ok, maar het is meer gericht op de nieuwe DPC'ers die niet weten welk project ze moeten doen

B.T.W., misschien heeft Team Switch er ook nog wat an :p!

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Mr.Vulcano schreef op 29 December 2002 @ 10:54:
[...]

Ik vind dit topic wat anders dan CPU kracht vragen voor een bepaald project. Dit is gewoon een overzicht voor iemand die te lui is om zelf alles langs te gaan :)
Bergrijp me goed hoor.. ik vindt het geen slecht initiatief, maar:

1. de meeste nieuwe leden komen via andere leden bij de dpc en hebben meestal een bepaald project waar ze aan meegaan doen, en interesseren zich niet voor waar de dpc power nodig heeft

2. als een nieuw lid zich hier meld krijg je schreeuwers die ze naar een bepaald project/team toe willen hebben

Thats why :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

ik vind het goed dat het allemaal uitgezocht is, misschien is dit iets voor de besproken promopage.
En ik vind het wel handig om een keer te zien.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:59
wat -ProXy- zegt, iedereen moet zelf een project kiezen, zowel op grond van het al dan niet aanwezige wetenschappelijke nut, hoe het team er bij draait (kan je in iedere DPCH zien), en men moet bovenal een project kiezen omdat dat hem of haar simpelweg leuk lijkt :) (slotje vooral omdat eerdere, vergelijkbare zo niet identieke topics meer dan regelmatig op wellus nietus danwel mijn project is beter discussies uitliepen)

[ Voor 1% gewijzigd door Dutchman! op 29-12-2002 11:05 . Reden: tikfout ]

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.