Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleempjes met GPRS

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11 14:08
Ik heb een Nokia 3510 met een Vodafona abonnement, maar voor veel diensten (ik noem bijv; nieuwe ringtones) is GPRS vereist, doch het toestel, of in elk geval het netwerk, ondersteunt dit nog niet bij mij, daar ik altijd een foutmelding krijg.

Heeft iemand misschien een suggestie, of die ik iets hopeloos verkeerd? Bedankt :)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

heb je de GPRS opties wel ingesteld?
zal waarschijnlijk wel in het boekje wat je van vodafone hebt gekregen staan...

• ilyc
Nee, daar stond (nog) niks in helaas.
Ik ben daarnaast niet echt thuis met de mogelijkheden omtrent GPRS :)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-11 13:35

Stoffel

Engineering the impossible

hier staat wat je met vodafone GPRS kunt, en ik vermoed dat je met een beetje rond klikken ook nog wel de instellingen kunt vinden :)

• ilyc
Ik zal straks eens even kijken, hartstikke bedankt!

Verwijderd

Heb je wel een gprs-abbo dan?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
in principe moet je je ringtones ook gewoon door in te bellen binnen kunnen halen, WAP moet je zien als het internet, GPRS of inbellen de manier waarop je er naar toe gaat...
Dus als je op je 3510 de inbelinstellingen van Vodafone invoert zou het ook moeten werken...

• ilyc
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 09:43:
Heb je wel een gprs-abbo dan?
Nope. Ik denk dat daar het probleem idd ligt, en laat het in dat geval maar :) Is het niet mogelijk om ringtones binnen te halen middels de oude 3310 wijze?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-11 21:51
In het vervolg dan aub eventjes op de vodafone site kijken. Daar staat duidelijk aangegeven dat je er een GPRS abbo bij nodig hebt.

Om je toch nog even te helpen met je probleem: Ringtones kun je nog op 3 andere manieren 'binnenlepelen'.
A. Via WAP. Je kunt de WAP instellingen van vodafone gebruiken, of die van bijv. Vizzavi.
B. Laten SMSen zoals idd bij de 3310 ook mogelijk is
C. Via een datakabel

Over elke manier is genoeg te vinden :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.