Toon posts:

DVD kijken over netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dvd speler gedeeld over een netwerkje.
Ik heb een player geïnstaleerd op een andere pc.
Ik kan gewoon in de mappen kijken van de dvd maar niet kijken naar de film zelf,
wat ik natuurlijk wél wil...

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 12:25
De player installeren vanaf je "kijk"pc op de andere pc. Dus ipv dat je hem in program files installeerd installeer je hem op een netwerklocatie op een andere PC. Nu kan je vanaf jou PC de player openen.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

The Undertaker schreef op 29 december 2002 @ 08:00:
De player installeren vanaf je "kijk"pc op de andere pc. Dus ipv dat je hem in program files installeerd installeer je hem op een netwerklocatie op een andere PC. Nu kan je vanaf jou PC de player openen.
als dit al uberhaupt gaat werken, hoezo zou hij dan wel een dvd kunnen kijken via het netwerk :?

Verwijderd

De netwerkdrive instellen als primaire/secunaire DVD-drive. En die drive openen in disc-modus en niet in filemodus. (allemaal op client instellen - met DVD-drive in server).

• Underground75
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-08 12:25
_-SToFFeL-_ schreef op 29 december 2002 @ 08:01:
[...]

als dit al uberhaupt gaat werken, hoezo zou hij dan wel een dvd kunnen kijken via het netwerk :?
Dit werkt 8) dan kan hij de DVD afspelen op de ene PC en bekijken op de andere. dan open je de DVD niet via de DVD speler maar via de player. Mijn DivX, DVD en MP3 bak werkt perfect op deze manier via het netwerk.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:53

Caveman

whahoehaha

????, ik snap dit niet hoor, als je PowerDVD installt en je zegt "open dvd files from HD" dan kun je gewoon een netwerk drive selecteren en daarna de dvd folder, en voila
Alleen wil je dat wel, het kost nogal wat netwerk belasting, bij mezelf getest en het gaat maar net op een 100 Mb verbinding, met wat hakkelingen hier en daar.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Cavie schreef op 29 December 2002 @ 12:01:
????, ik snap dit niet hoor, als je PowerDVD installt en je zegt "open dvd files from HD" dan kun je gewoon een netwerk drive selecteren en daarna de dvd folder, en voila
Alleen wil je dat wel, het kost nogal wat netwerk belasting, bij mezelf getest en het gaat maar net op een 100 Mb verbinding, met wat hakkelingen hier en daar.
een dvd is 2400 kb/s in principe, dus moet makkelijk kunenn op een 100 mbit lijn zonder andere traffic
Pagina: 1