Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Hier zijn trouwens al meerdere topics over geweest en ook is hier uitgekomen dat er geen topics meer over gestart hoefden te worden. Deze vragen kunnen gewoon per mail.
Edit:
Willen jullie in het vervolg niet meer zo alert zijn?
[ Voor 11% gewijzigd door bazs2000 op 29-12-2002 02:17 ]
De één wat meer dan de ander...Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 02:17:
faq "credit-smileys"
Ook om 2 uur 's nachts zijn we alert
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Weet dus niet of dit toegestaan is. Kijk maar zelf
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
Deze dus: [url=SPAM]http://www.wmcity.nl/[/url]eMAeRCe schreef op 29 december 2002 @ 02:21:
K kwam laatst trouwens nog een website tegen met uitsluitend GoT smilies. Zonder link naar GoT, k zal ff kijken of ik m nog kan vinden in mn geschiedenis(ja, ik verveel me
)
[ Voor 84% gewijzigd door Sport_Life op 29-12-2002 02:34 ]
Je hebt de link wel als text staan, maak er dan een echte link van want dit is nix.
er vanuitgaande dat meeste tweakers te lui zijn om linkie te kopieerenbazs2000 schreef op 29 December 2002 @ 02:38:
Waarom gaat die link naar spam?
Je hebt de link wel als text staan, maak er dan een echte link van want dit is nix.
[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 29-12-2002 03:45 ]
Ik zou die FAQ toch nog maar eens lezen als ik jou was, want dit is dus NIET het geval... het mag namelijk alleen op een heel aantal voorwaarden.bazs2000 schreef op 29 december 2002 @ 02:17:
Met een verwijzing naar T.net is het altijd toegestaan op het gebruik van een paar smiley's na.
Wel triest, 'leen' een smiley en direct allemaal GoT-ers klagen...
Intentionally left blank.
Lees jij mijn post maart na, ik heb niet gezegd dat die verwijzing van die site komt.Plague schreef op 29 December 2002 @ 03:29:
[...]
Ik zou die FAQ toch nog maar eens lezen als ik jou was, want dit is dus NIET het geval... het mag namelijk alleen op een heel aantal voorwaarden.
Mijn post was gebaseerd op de FAQ.
Zo ken ik er ook nog eentjeeMAeRCe schreef op 29 December 2002 @ 02:21:
K kwam laatst trouwens nog een website tegen met uitsluitend GoT smilies. Zonder link naar GoT, k zal ff kijken of ik m nog kan vinden in mn geschiedenis(ja, ik verveel me
)
www.synthforum.nl ook allemaal GoT smilies zonder linkje
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/