Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Topic]Onzichtbare posts

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 18:01
Dit is echt vreemd. Ik post regelmatig wat in dit draadje. Het vreemde is dat toen ik de eerste keer iets postte ik geen post zag. Ik ga dus met mijn browser back en mijn tekst staat er nog dus ik denk verstuur maar nog eens. Toen ik dit deed kreeg ik een error die zei dat het een dubbelpost betrof met exact dezelfde inhoud als de vorige reply. Ow, dan moet de post er dus zijn denk ik, maar nee hoor. Geen post van mij te vinden daar. :?

Dan typ je maar een ander verhaaltje denk ik en een paar minuten later ram ik op de verstuur knop. Warempel, nou staat er wel een post van mij, maar het is de originele post en de nieuwe post is nergens terug te vinden. Dit is wel erg vreemd denk ik. :? Noujah laat het maar rusten dan. Een tijd later kwam het topic weer omhoog en ik post weer iets en mijn post is weer niet te vinden. Zo is het dus nu op dit moment. Ik heb een post gemaakt maar ik zie er niks van. Kan iemand mij misschien verlichten en/of het probleem verhelpen. :?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50

Jaymz

Keep on moving !

Deze?
ProPHeT_Ewok schreef op 29 december 2002 @ 00:37:
[...]

[...]

Jah, hij wil Frank vernoorden, maar dat lukt hem blijkbaar niet. Om welke reden lukt hem dat niet? Frank staat onder bescherming van God, omdat hij een Manipulated Dead is? Of is Frank een hersenspinsel van Donnie waar hij gewoonweg niet mee klaarkomt? :?

Cache, cookies, datum @ PC of proxy ?

• Ivo
Ik zal wel eens wat cookies verwijderen en de cache legen. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik wil er even aan toevoegen dat ik zijn posting (althans, de laatste) hier ook niet zie:
Donnie Darko, wie snapt hem wel *spoilers* (/last)

Maar hier weer wel..
Donnie Darko, wie snapt hem wel *spoilers* (/1)

[ Voor 7% gewijzigd door BalusC op 29-12-2002 02:27 ]

• Ivo
Cache geleegd en cookies verwijderd. Hielp niks. Leek me ook sterk aangezien ik het probleem met IE had en nu met Mozilla nog steeds.

Edit: BalusC, dat is juist het vreemde, het is steeds alleen de laatste post die ik niet zie. Zo gauw ik een nieuwe post maak zie ik weer een oude, maar de nieuwe (nog) niet, totdat ik weer een nieuwe post maak.

[ Voor 45% gewijzigd door Ivo op 29-12-2002 02:31 ]

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:07
Schopje naar het bugforum dan maar?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:50

Jaymz

Keep on moving !

Indeed :P

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

zet JS eens uit in je React-prefs?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Ivo
chem schreef op 29 december 2002 @ 10:42:
zet JS eens uit in je React-prefs?
Stond al uit. :) Maar ik zal em eens aanzetten voor de verandering, misschien dat dat helpt.

Edit: Aan of uit, helpt niks. Met beide mogelijkheden CTRL-F5 gedaan, maar geen resultaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Ivo op 29-12-2002 15:15 ]

• chem
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

Ik kan het niet nadoen, ik vermoed dat het aan de templates ligt... daar kan ik weinig aan doen.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.