Dit is echt vreemd. Ik post regelmatig wat in dit draadje. Het vreemde is dat toen ik de eerste keer iets postte ik geen post zag. Ik ga dus met mijn browser back en mijn tekst staat er nog dus ik denk verstuur maar nog eens. Toen ik dit deed kreeg ik een error die zei dat het een dubbelpost betrof met exact dezelfde inhoud als de vorige reply. Ow, dan moet de post er dus zijn denk ik, maar nee hoor. Geen post van mij te vinden daar. 
Dan typ je maar een ander verhaaltje denk ik en een paar minuten later ram ik op de verstuur knop. Warempel, nou staat er wel een post van mij, maar het is de originele post en de nieuwe post is nergens terug te vinden. Dit is wel erg vreemd denk ik.
Noujah laat het maar rusten dan. Een tijd later kwam het topic weer omhoog en ik post weer iets en mijn post is weer niet te vinden. Zo is het dus nu op dit moment. Ik heb een post gemaakt maar ik zie er niks van. Kan iemand mij misschien verlichten en/of het probleem verhelpen.
Dan typ je maar een ander verhaaltje denk ik en een paar minuten later ram ik op de verstuur knop. Warempel, nou staat er wel een post van mij, maar het is de originele post en de nieuwe post is nergens terug te vinden. Dit is wel erg vreemd denk ik.