Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

raam erin = meer lawaai?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Was van plan om een mooi venstertje in mijn Aopen H600a te zetten, maar ben nogal allergisch voor kabaal. Denken jullie dat dat significant meer lawaai geeft?

Minder mag natuurlijk best, maar ik heb helaas nog geen window kits met dubbel glas gezien :+

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 22:25
Ligt eraan hoeveel het scheelt met kast open en kast dicht, scheelt het veel? Dan heb je waarschijnlijk meer geluid met plexi erin, omdat plexi meer doorlaat dan staal.

Verwijderd

Dubbelpost, effe melden in SeM.
Je hebt twee de zelfde topics aangemaakt, topicstarter!

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 01:31 ]

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

dubbel topique :D lolz

ik zet em wel ff in sm...
een window maakt volgens mij wel meer herrie, maar je kan zelf natuurlijk dubbel maken (cme he ;))

Electronics development

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
als je het plexy goed vast zet op het metaal, het ik teminste nix meer. Ik denk dat jouw pc vol gaten zit dus zo'n raampie maak niet zo veel uit :)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

Verwijderd

Topicstarter
OverSoft schreef op 29 december 2002 @ 01:30:
Ligt eraan hoeveel het scheelt met kast open en kast dicht, scheelt het veel? Dan heb je waarschijnlijk meer geluid met plexi erin, omdat plexi meer doorlaat dan staal.
Kast open maakt ie vrij veel herrie, komt door HDs en fan in voeding. Ben toch al van plan die HDs op een rubber matje te zetten en die voedingsfan gaat er ook aan })

Waarschijnlijk maakt het dan niet zoveel meer uit, maar misschien moet ik desondanks maar eens gaan experimenteren met dubbel glas, staat wel stoer :9

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 19:52
Als je gewoon zorgt dat je raampje zwaar is, laat 'ie minder geluid door. Gewoon glas of zelfs dubbel glas laat dus minder geluid door dan plexiglas.

Dato DUO synth voor twee

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Dubbel glas kun je eventueel zelf maken :)

Tenminste als je het te duur vindt om dubbel glas op maat te laten maken. * PCR kan zich dat namelijk voorstellen

Codedivision | Freedom Internet

Verwijderd

ik denk dat als je voor stilte wilt gaan dat je beter geen window kan bouwen...
Pagina: 1