Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Het voordeel van de Savage 4 is dat je hogere resoluties kan draaien ( vraag niet hoe sloom in spellen ), ik zou als je veel spellen gaan voor 2x Voodoo2 dat is sneller, et is niet mogelijk om ze alle 3 te koppelen
Alleen kan je voodoo geloof ik niet hoger dan 1024x768 dus als je in windows niet hoger gebruikt zal ik voor de voodoo's gaan
Alleen kan je voodoo geloof ik niet hoger dan 1024x768 dus als je in windows niet hoger gebruikt zal ik voor de voodoo's gaan
In Windows kan je ongeacht of je voodookaarten hebt toch wel hoger dan 1024 (mist je scherm+videokaart het aankunnen) Alleen zodra je 3dfx spellen gaat spelen (met Glide dus) dan kan je niet hoger dan 1024.
Je kan dus ook niet alleen 2 voodoo's in je pc zetten --> je krijgt dan dus gewoon geen beeld. Oh ja, met 1 voodookaart kan je dus ook geen hogere reso dan 800x600 kiezen...
En dan nog iets, bij spellen als Unreal tournament wordt de beeldkwaliteit BETER als je 2 voodoo 2's hebt. Ook al is het dezelfde resolutie. 't viel mij op in Unreal 1
2 keer de demo bekeken in 800x600, maar 1 keer 1 v/d 2 voodookaarten uitgeschakeld... de textures werden waziger.
Ik zou de voodoo's maar nemen!
Je kan dus ook niet alleen 2 voodoo's in je pc zetten --> je krijgt dan dus gewoon geen beeld. Oh ja, met 1 voodookaart kan je dus ook geen hogere reso dan 800x600 kiezen...
En dan nog iets, bij spellen als Unreal tournament wordt de beeldkwaliteit BETER als je 2 voodoo 2's hebt. Ook al is het dezelfde resolutie. 't viel mij op in Unreal 1
2 keer de demo bekeken in 800x600, maar 1 keer 1 v/d 2 voodookaarten uitgeschakeld... de textures werden waziger.
Ik zou de voodoo's maar nemen!
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Als je voor die voodoo's kiest, dan heb je dus zowiezo nog een 2D kaart nodig...
Gewoon die voodoo's naast die andere kaart zetten! Dat kan gewoon.
Gewoon die voodoo's naast die andere kaart zetten! Dat kan gewoon.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Oke, bedankt...
Kzal het gelijk gaan proberen..
Kzal het gelijk gaan proberen..
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Verwijderd
Gewoon proberen, die Savage4 is een kaart met hoge beeldkwaliteit (veel beter dan glide). Als je hem wegdoet, krijg je er toch niets meer voor (en als het je wel lukt, zorg dan dat het heel ver weg is, want je weet hoe die dingen zijn). Voor Direct3D kun je dan het beste die 2 V2's aanspreken, dat is sneller. Over de slots: normaal raad ik een PCI kaart in PCI1 af als je een AGP kaart hebt geplaatst, maar nu valt het mee, omdat de V2 geen IRQ gebruikt, en omdat je toch niet de Savage4 en de V2 tegelijk gebruikt.
Pagina: 1