[FiFa 2003] Loopt vast bij laden

Pagina: 1
Acties:

• pbregman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-05-2023
Ik heb een probleempje met Fifa 2003 op een wat oudere pc (maar de specs zouden het wel aan moeten kunnen):
  • Compaq Deskpro EP/SB Series :(
    • P III 450 MHz
    • Geforce 2 MX 32MB
    • 192MB RAM
Iedere keer als de wedstrijd ingeladen wordt loopt het wel ergens vast.
Soms blijft het hangen bij het laden van het 12e poppetje andere keer is het veld al wel te zien, maar hij haalt het iig. niet.

Nou heb ik wel gezocht op de site van Fifa 2003 voor patches of fixes maar ik kon daar nix voor vinden.
Ik heb de volgende drivers gebruikt:
Detanator 41.09
DirectX 8.1

Hebben jullie nog enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Specs

Verwijderd

Ik heb dit probleem al vaker gehoord.
volgens mij is er toen met EA gemaild, `t was een of andere bug die in `n patch gefixed zou worden..

• pbregman
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 02:30:
Ik heb dit probleem al vaker gehoord.
volgens mij is er toen met EA gemaild, `t was een of andere bug die in `n patch gefixed zou worden..
Hmm, is er iemand die daar meer over weet en vooral waar die patch te vinden is? want ik kon hem nog niet vinden. :(

Specs

• pbregman
Dit topic kan wel dicht

Ik heb nix veranderd maar het spel start nu elke keer goed op, Hopen dat het zo blijft :).
Er zijn nog geen officiele patches uit van Fifa2003, want op de FTP server van EA Sports, was nog geen enkele patch te vinden voor fifa2003.

Specs

Verwijderd

pbregman schreef op 29 december 2002 @ 16:18:
Dit topic kan wel dicht

Ik heb nix veranderd maar het spel start nu elke keer goed op, Hopen dat het zo blijft :).
Er zijn nog geen officiele patches uit van Fifa2003, want op de FTP server van EA Sports, was nog geen enkele patch te vinden voor fifa2003.
geen rare strepen op het veld gezien???