• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 16:59
Zoals de titel doet vermoeden.. tijdens het bellen valt na een minuutje ofzo het geluid aan mijn kant weg, de andere partij hoort mij nog wel maar ik dus helemaal niks meer, ik wordt er echt strontziek van maar voordat ik een nieuwe koop wilde ik toch eens polsen of anderen dit ook wel eens gehad hebben?

Het toestel waar het om gaat is overigens een motorola v3690 (als ik me niet vergis) - dat type dat een jaar of wat geleden bij een ben abonement zat (nee ik heb vodaphone :))

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
Als je je mob. open maakt zit er meestal een los speakertje in dat tegen het printje wordt geduwd als er tussen die kontakten vuil zit krijg je meestal van dit soort problemen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Edoll
1) hoe hoe komt dat vuil daar? ZO vies is mijn oor niet
2) het is zo'n dubbelklap ding.. hoe krijg je die open? - als ik wist hoe zou ik het iig wel proberen

btw. het geluid is meteen terug als de verbinding verbroken wordt

[ Voor 20% gewijzigd door Edoll op 29-12-2002 01:38 ]

Verwijderd

Door veelvuldig gebruik komt er vanzelf stof je GSM in. Maak 'm open. Wat blazen en contactspray doen meestal wonderen.

Verwijderd

wanneer heb je dat ding gekocht ? heb je geen garantie meer ? enne als je een jaar lang je abbo hebt krijg je vanzelf weer nieuwe aanbiedingen voor een GSMmetje (bij behoud van je abbo)

Verwijderd

En wat doet dit in GT ? :/

• Edoll
Ik heb het niet met een abbo gekocht, het is puur een dingetje voor "noodgevallen", heb de telefoon nu een jaar of 2.. dus ook geen garantie meer, en een abbo is dus niet echt handig.. alleen als ik er een mogelijk nieuwe telefoon er goedkoper door kan krijgen :)
En wat doet dit in GT ?
Een gsm is toch een gadget?

Verwijderd

Ja, maar hoort dat niet thuis in het Telefonie gedeelte ? Ik kan me vergissen.

Edit:

Uit de FAQ.

zelfde geldt voor GSM's die natuurlijk in Internet & Telefonie thuishoren.

Ja dus, het hoort niet hier ;)

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 22:24 ]

• Edoll
In dat geval mijn nederige excuses :)

Verwijderd

Ik zal het even melden in het Schop een modje forum ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Schop naar IT

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1