ik heb een raar probleem, mijn pc start wel/niet, wanneer hij er zin in heeft?!?
Wat heb ik allemaal al geprobeerd, VEEL!
Geheugen,kaarten, eruit, ff schoon gegumd.
Bios update
reset cmos
processor licht aangedrukt (niet eruit gehaald)
OS opnieuw erop
Na dit alles, alles beetje bij beetje er weer in geplaatst, pc wilde steeds niet starten. Fans draaien, maar hij komt zijn POST niet door.
Dan besluit ik de zooi op te ruimen en alles weer terug te plaatsen.
Kijk nog een keer naar de kast, en zie hem langzaam in de container verdwijnen, ga nog 1x op mijn knietjes voor hem liggen
, wrijf hem over zijn bolletje, spreek hem ff lief toe
.....en......jawel hoor, hij start!!
Er zou iets los kunnen zitten, wat nu dat weer goed zit, ik blij.
Volgende dag......precies hetzelfde probleem, komt zijn POST niet door. Ben het zat....na 20x aan/uit....doet hij het vandaag....dus niet meer uitzetten. Maar wat het is??? wanneer hij er zin in heeft??
PIII 1000 Mhz
512 MB intern sdram
videokaart
Aopen ax34 mobo
netwerkkaart
geluidskaartje
cd/ brander
Wat heb ik allemaal al geprobeerd, VEEL!
Geheugen,kaarten, eruit, ff schoon gegumd.
Bios update
reset cmos
processor licht aangedrukt (niet eruit gehaald)
OS opnieuw erop
Na dit alles, alles beetje bij beetje er weer in geplaatst, pc wilde steeds niet starten. Fans draaien, maar hij komt zijn POST niet door.
Dan besluit ik de zooi op te ruimen en alles weer terug te plaatsen.
Kijk nog een keer naar de kast, en zie hem langzaam in de container verdwijnen, ga nog 1x op mijn knietjes voor hem liggen
Er zou iets los kunnen zitten, wat nu dat weer goed zit, ik blij.
Volgende dag......precies hetzelfde probleem, komt zijn POST niet door. Ben het zat....na 20x aan/uit....doet hij het vandaag....dus niet meer uitzetten. Maar wat het is??? wanneer hij er zin in heeft??
PIII 1000 Mhz
512 MB intern sdram
videokaart
Aopen ax34 mobo
netwerkkaart
geluidskaartje
cd/ brander