Toon posts:

antec of spire casefan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag wat bestellen maar ik twijfel nog welke casefan ik zal nemen.
De spire of de antec

de spire is van typenr: JF08025B3
de antec weet ik niet, er staat alleen: Cooler System BB 80X80X25mm Antec 4Pin

zit er veel kwaliteitsverschil tussen spire en antec? Ze zijn allebei even duur.

Verwijderd

Ik zou kijken welke het stilste / het meest flow levert.
Afhankelijk van je eigen voorkeur. :)
Beide merken zijn goed, had je zelf wel kunnen vinden aan de hand van reviews e.d. ;)
Blijft persoonlijke keus imo

Verwijderd

ik zou persoonlijk en als het stil moet zijn, voor geen 1 van deze 2 gaan...

zou voor de stilte voor een Papfst gaan. heb er zelf ook 2, en echt, je hoort ze gewoon niet!!

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kijk eens in dat andere topic...hier, zo'n vantec stealth casefan is een goed alternatief voor een spire of antec.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Papst/Panaflo/Vantec is stil en heeft een redelijke airflow.

Of een Enermax speed-adjustable, op een lage stand hoor je ze bijna niet, maar toch hebben ze nog een redelijke airflow.

Verwijderd

ik zou voor de antec gaan...... komt het beste uit de test.

Maurice

• GF
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

GF

Ik zou voor een papst of ennermax gaan. Papst zijn ultra stil zelfs op vol vermogen en die ennermax zijn ook vrij stil en kan je nog wat sneller instellen (al heb je bij de 3000rpm wel een opstijgend vliegtuig :D)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:58

sapphire

Die-hard pruts0r

probeer eens eens van die fans uit de inkoop actie van Q-bone

Gabriël AM5

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Puur uit veel ervaring kan ik zeggen. Go for the Antec! Spire is goedkope zooi, waarvan de blades wel eens willen afbreken :(

Dus Antec ;)

Verwijderd

Antec is toch betere kwaliteit, ze bevallen mij zelf ook erg goed, maar als ik uit meerdere coolers mocht kiexen dan ging ook ik voor een papfst, die dingen zijn wat duur, maar wel ontzettend goed.

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik heb 4 Papst 8412 NGM besteld. Hebben een goede airflow met redelijk weinig geluid.
Kosten wel wat meer idd maar dan heb je ook wat. Ik had eerst nog gekeken naar o.a. de noiseblocker S4 maar bij reviews bleken die lang niet zo goed te koelen als volgens de specs zouden moeten.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

Ik heb via via ook een Antec 120mm kunnen vangen.. Maar dat is echt een herrieding, op 12V niet om te horen, op 7V eveneens niet en op 5V draait hij amper..
Pagina: 1