Toon posts:

[i-mode] e-mail forwarden naar i-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
na een lange zoektocht op google.com en de GoT search engine kon ik niets vinden over deze mogelijkheid

ik ontvang (hopelijk snel) mijn imode toestel en nu kwam ik pas nog ergens tegen dat je je pop3 mail kan laten forwarden naar je i-mail adres... maar nu kan ik dus nergens vinden hóe en óf het wel kan

kan iemand mij uit den brand helpen??

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Je moet dan een mailserver hebben welke forward ondersteund. Dan kun je instellen dat hij het doorstuurd naar je I-mail adres.

Maar welke ISP's dat hebben..geen id. Niet veel iig.

Wat je natuurlijk altijd kunt doen, is op een pc de mail binnenhalen in outlook, en iets van een rule aanmaken dat hij het doorstuurd...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus straks als ik dat ding heb mail kunnen ontvangen op mijn toestel en dan denken 'verdomd. ik heb mail! :)', de 1e 5 regels ofzo kunnen lezen en dan thuis ook nog de complete mail kunnen binnenhalen (dus niet eerst zelf me mail naar mijn imail sturen :))

ik had ergens gehoord dat je dat gewoon via kpn kon regelen maar ik kan op kpn.com e.d. er niets over vinden.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 00:27:

ik had ergens gehoord dat je dat gewoon via kpn kon regelen maar ik kan op kpn.com e.d. er niets over vinden.

Dat zou ook kunnen, maar ik dacht aan de doe-het-zelf variant 8)7 ;)

Bel de KPN anders even, die zullen het je ongetwijfeld kunnen vertellen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat dit tijdstip niet bijster slim is om te bellen maar ik ga dat morgen maar ff proberen iig... :)

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
naar I-mail ken ik niet. Waar je het over hebt, had ik al een paar maanden. Het gaat via O2. Ik liet mijn @home mail doorsturen naar mijn o2 mail adres. en daar kreeg ik of de melding dat der post was, of de eerste paar regels.

Geen i-mail, wel de functie dat je weet dat der post is.

Betaalde oplossing : www.unimobile.com.

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

MobilEmail is een dienst om je pop3 mail van je internetprovider te gebruiken. Kun je je internetmail ophalen en zelfs versturen. Deze dienst kun je gewoon op je toestel instellen. Op www.wapag.com (I-Start) kun je ook wat extra info lezen over het ophalen van je POP-mail.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Verwijderd

Topicstarter
jep ik heb ook nog een andere site gevonden www.simcard.nl

iemand ervaring hiermee??
Pagina: 1