Toon posts:

Bezoekersteller werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Simpel vraagje voor de meesten van jullie misschien, maar ik krijg mij bezoekersteller niet aan de gang in Frontpage 2000. Na invoegen & publiseren, blijft 't een leeg vlak met een rood kruis erin en de tekst 'bezoekersteller' Wat doe ik fout!? :'(

Verwijderd

Meer info zou wel handig zijn :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

wellicht ondersteund je hoster geen frontpage extensies?

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Tja.. zolang we niet weten wat voor techniek je gebruikt... Voor een teller zal er een soort serverside verhaal aan moeten hangen en mijn gok is ook dat je host dat simpelweg niet ondersteunt..

Verwijderd

Topicstarter
Helaas kan ik niet meer info geven; ik ben nog niet zo bekend op dit terrein, maar Frontpage vertelt me ook niets meer. Ik heb alleen de optie'bezoekersteller invoegen' in het programma maar kan er verder geen eigenschappen o.i.d. aan opgeven. Misschien kunnen jullie me vertellen hoe een bezoekers teller eruit moet zien, desnoods in HTML!?

• Bosmonster
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 00:10:
Helaas kan ik niet meer info geven; ik ben nog niet zo bekend op dit terrein, maar Frontpage vertelt me ook niets meer. Ik heb alleen de optie'bezoekersteller invoegen' in het programma maar kan er verder geen eigenschappen o.i.d. aan opgeven. Misschien kunnen jullie me vertellen hoe een bezoekers teller eruit moet zien, desnoods in HTML!?

Een bezoekersteller zal de 'tussenstand' ergens op moeten slaan. De server waar je pagina's op staan moet de methode die je daarvoor gebruikt ondersteunen. De kans is redelijk groot dat je teller gebaseerd is op Frontpage extensies of Microsoft's ASP.

Kijk eerst eens naar wat je host wel ondersteunt aan serverside talen, of ga juist op zoek naar een host die Frontpage extensies ondersteunt (al zul je die niet gratis vinden).

Er zijn voor alle talen wel simpele tellertjes te downloaden op internet.. je moet alleen even weten welke :) Met alleen HTML zul je er echter niet komen... Mijn advies in deze is dan ook: Ga lekker aan de slag met je website, maar laat de teller even zitten ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 29-12-2002 00:14 ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 07:22

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 00:10:
Ik betwijfel of ik je verder kan helpen... maar ik denk dat de echte kenners hier een hele vracht meer hebben aan de html-code van je bestand.

• Blaise
  • Niet online
pik anders hier een leuke uit..
http://www.freebielist.com/counters.htm

Verwijderd

je host zal dit IDD niet ondersteunen (had ik ook vroeger last van) maar als je zo ene pakt uit de post van Blaise gaat dat via `n andere host.
pak wel `n goeie zonder teveel bannner geklooi...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Een van de FP vragen die om de zoveel tijd terug komt.

De leuke extra's van FP (teller, gastenboek, formulieren) werken niet als er op de webserver geen speciale FP taal geinstalleerd is (de FP extensies). De meeste gratis hosts bieden dit ook niet aan..

Een snelle oplossing is een externe teller: http://hotscripts.com/Remotely_Hosted/Counters/

Wise enough to play the fool

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:08
Als je een beetje leuke overzichtjes wilt hebben met grafiekjes enzo kan je natuurlijk ook gewoon nedstat oid gebruiken?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:25

Sport_Life

Solvitur ambulando

Kan beter een andere teller gebruiken, die van FP is nogal 'buggy'. Zie oa http://www.webmensen.nl voor een goed script :)

En voor grafiekjes etc kun je op http://www.codeonrequest.nl terecht :)

/spam ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Sport_Life op 29-12-2002 17:57 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

Pagina: 1