Toon posts:

lockups 3dmark2001se

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb eindlijk mijn herc9700 pro geflitst met de 8004 bios,maar bij 3dmark zodra hij wil benchen, klap meteen zwart beeld en vast.
ik dacht dat het aan die radeon lag maar hij heeft het nl wel goed gedaan..

heeft iemand het zelfde probleem? en de oplossing?
zou het de via 4.45 kunnen zijn?

ik draai met a7v8x bios 1009,via 4in14.45 catalist 3.0 dx9final
dxdiag draait wel overigens, ik heb trouwens gelezen dat je de laatste 3dmark versie moet hebben en ik heb SE330 dat is bij mijn weten de laatste...

nu krijg ik spontane reboots...wordt steeds mooier

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 00:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:17

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Heb je ook de speciale patch gerunt voor Radeon kaarten? Voor 3D Mark 2001 SE hebben ze een apart stukje geschreven hiervoor. Heb ik iig ook moeten draaien, buiten dat ook ik de laatste versie van 3D Mark had.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 23:48:

nu krijg ik spontane reboots...wordt steeds mooier
Als je xp hebt:

Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.

Verwijderd

Topicstarter
gedaan...dxdiag uitgevoerd zonder problemen

3dmark VAST :(

Verwijderd

Laat maar, dat ligt het dus niet bij direct x.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 12:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
niets, doet het prima

Verwijderd

Topicstarter
het vreemde is, toen ik windows net instaleerde werkte alles wel ik had alleen een lage 3dmark score 11.000 of zo toen ik via 4.45 instaleeerde begon het geklooi, ondanks het flashen van de radeon is dat 8x agp nog steeds een probleem dus denk ik want de via drivers die windows instaleert ondersteunen agp3.0 nog niet denk ik en dan is het ook erug vreemd dat dxdiag wel zonder problemen draait!!!

Verwijderd

Kun je die via drivers ook verwijderen via software? Anders moet je dat eens proberen en daarna een andere versie instaleren.

Verwijderd

Topicstarter
gedaan en gaat een stuk beter loopt wel vast na 5 minuten, agp staat nog steeds op 8x krijg die via drivers niet helemaal weg...mischien windows opmieuw instaleren en dan niet de via drivers?

Verwijderd

Topicstarter
ik ga windows maar weer es opnieuw instaleren....tot over een 1/2 uur :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerst zelf even de standaard dingen af. En kicken van je topic na een uur is niet echt normaal (lees dit maar eens goed door) en ook de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop gebruiken kan geen kwaad :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.