Toon posts:

palmV cradle gebruiken op palm |||x

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie weet toevallig of de cradle voor de Palm V gebruikt kan worden voor de palm|||x?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:02

Jaymz

Keep on moving !

OH => GT

Volgens mij niet, de aansluitingen zitten volgens mij anders. Maargoed ik heb de cradle van een III al een tijdje niet gezien :P

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

De aansluiting van een V en een III zijn heel erg anders. Er zijn omkoppel gadgets te koop waarmee je je V kan aansluiten op III cradles en andere accesoires (heb ik hier nog liggen) maar das imho alleen de moeite waard als je heel veel accesoires hebt voor je III...

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Topicstarter
Acolyte57 schreef op 29 December 2002 @ 10:28:
De aansluiting van een V en een III zijn heel erg anders. Er zijn omkoppel gadgets te koop waarmee je je V kan aansluiten op III cradles en andere accesoires (heb ik hier nog liggen) maar das imho alleen de moeite waard als je heel veel accesoires hebt voor je III...
heb jij dan toevallig een cradle voor een palm ||| te koop?
of het kabeltje alleen is ook goed.
zodat ik mn palm kan syngroniseren met mn pc

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 21:40
De cradles voor de V en Vx zijn volgens mij nog wel te vinden, en anders moet je even gaan zoeken naar een travelkit voor de V serie, daar zit een kabeltje bij.