Toon posts:

[WinME]Geen explorer meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vrij vaagjes...
Ik draai dus windowsME, en nu start ik op een goede dag mijn computer op, niets aan de hand.. ik wil even op internet, open internet explorer, tenminste druk op het icoontje, maar er komt niets te voorschijn.. zal wel.. probeer kazaa, die kan wel connecten. Ik probeer msn messenger, dat lukt ook! Wel internet verbinding..

Nu is het echter zo dat ook configuratiescherm, "deze computer" en windows verkenner ook niet meer open willen.. reboot.. werkt niet, IE opnieuw instaleren werkte ook niet, ben best wel ten einde raad.. iemand nog wel enig advies voor mij, behalve de format C: optie

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Komt me zeeeeer bekend voor; 3x een installatie gemaakt; alle 3 binnen 2 weken tijd; alle 3 verkloot binnen diezelfde 2 weken; 1 installatie binnen 2 dagen zelfs....

Geen WinME voor wfvn meer :|

Verwijderd

Je kunt proberen Windows ME er overheen te installeren, dan behoudt je al je instellingen en programma's, en zet hij de missende of beschadigde bestanden terug door de goede.

Maar dit zal ook maar een tijdelijke oplossing zijn. Windows ME staat bekend als een brak OS. Misschien zou je eens kunnen denken aan het veel stabielere Windows 2000 of XP.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 23:39 ]

Verwijderd

- dan kun je beter niets zeggen en de draad even lezen... -

[ Voor 72% gewijzigd door SH007 op 29-12-2002 13:11 ]