Toon posts:

[Linux] Het grote 'ik ben opzoek naar' topic

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

[voor NOS bedoeld]

Ik wil even vragen aan de modjes van NOS of ik een topic mag openen met de volgende doelstelling:

Er is al een groot topic genaamd: 'Welke linux distro moet ik nemen' (oid) dat erg populair is, en er voorzorgt dat er minder losse topics voor worden aangemaakt.

Nu wil het dat na hun vraag beantwoord te hebben, en deze lui aan de slag gaan met het installeren, ze na installatie tegen een volgende vraag aanlopen: Welk programma onder Linux is ongeveer hetzelfde is als programma X onder Windows dat ik altijd gebruikte.

Nu staan er in de FAQ welke enkele verwijzingen naar freshmeat.net en sourceforge.net e.d. maar erg gebruiksvriendelijk is dat niet. Vooral als je niet goed weet hoe je de keywords moet formuleren.

Mijn vraag is daarom: Mag ik een thread openen die specifiek bedoeld is voor deze vragen? 'Ik ben opzoek naar een alternatief voor WS-FTP onder Windows' (WS-FTP als voorbeeld). Daarnaast biedt de thread dan eindelijk ook de mogelijkheid voor members om ervaringen uit te wisselen over die programmatuur, iets wat tot op heden niet goed mogelijk was. Ook kun je er nog eens leuke programmatjes mee leren kennen, die je voorheen niet kende. Daarnaast weet je dan direct ook wat goed of slecht is (er zijn wel 10+ varianten voor ICQ, maar om die nou allemaal uit te proberen...).

Lijkt me wel een top plan! We kunnen het altijd proberen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
op dit moment zit je in het verkeerde kanaal ik denk dat je het beter kan proberen op Lieve Adjes dit topic zal of gesloten worden, of verplaats worden van /16 naar /15, vraag anders aan Renegade of een forum admin om de topic te verplaatsen

[ Voor 19% gewijzigd door Teckna op 28-12-2002 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Teckna schreef op 28 December 2002 @ 23:41:
op dit moment zit je in het verkeerde kanaal ik denk dat je het beter kan proberen op Lieve Adjes dit topic zal of gesloten worden, of verplaats worden van /16 naar /15, vraag anders aan Renegade of een forum admin om de topic te verplaatsen
Hij staat nu idd ook in Lieve Adjes.

Check: [rml][ NOS] Ik ben opzoek naar[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Hmm, volgens mij is crossposten ook niet helemaal de bedoeling ;).....

Ik denk dat je de volgende keer beter ff kan vragen of een der adje's hem kan moven.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:35

Jaymz

Keep on moving !

Je hebt zelf de weg al gevonden :)

[rml][ NOS] Ik ben opzoek naar[/rml]

Dit topic is gesloten.