Toon posts:

[JS] Printen maar zonder url, datum, etc

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een script die stickervellen kan uitprinten vanaf geselecteerde adressen uit de database

het lukt aardig alleen zit ik met een probleempje, op het moment dat je een pagina uitprint dan print ie allerlei extra informatie op het papier zoals de titel, datum, URL en aantal pagina's.

dit is nogal storend omdat het over de onderste rij stickers wordt heen geprint.
Heeft iemand een oplossing om dit te voorkomen? Ik gebruik gewoon <body onload="window.print()"> om te printen

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Verwijderd

Topicstarter
daar staat weinig nuttigs in, sommige mensen beweren dan het niet kan, anderen dat het wel kan maar er wordt geen oplossing gegeven

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:11

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 23:35:
[...]

daar staat weinig nuttigs in, sommige mensen beweren dan het niet kan, anderen dat het wel kan maar er wordt geen oplossing gegeven
Het feit dat het meerendeel zegt dat het niet kan, en dat er geen voorbeelden worden gegeven door de personen die beweren dat het wel zou kunnen spreekt imho boekdelen.
Wellicht zou je een IE-only oplossing kunnen zoeken in de vorm van ActiveX en/of VBscript; msdn.microsoft.com is dan de geijkte plaats om iets dergelijks te vinden; ik heb iig nog geen werkbare oplossingen gezien, maar ook nooit gezocht ernaar.

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:14

Bosmonster

*zucht*

ActiveX is je vriend.. moeten volgens mij best oplossingen voor te vinden zijn op internet.. Kweet niet of ze ook gratis zijn, maar anders zal je baas er vast wel een paar tientjes voor over hebben ;)