[XP] [canoscan] detectieprobleem canoscan D1250U2

Pagina: 1
Acties:

• C3La
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-02-2021
Ik heb net windowsXP helemaal opnieuw geinstalleerd, en alle apparatuur laten detecteren. Eerst was mijn nieuwe canoscan D1250U2 herkend en geinstalleerd, maar toen ik deze wilde gebruiken, bleek dat de scanner in de hardwarelijst stond als "onbekend apparaat", dat goed functioneert.
Het opnieuw installeren van de drivers wordt door windowsxp tegengehouden, met de mededeling dat de nieuwste drivers al zijn geinstalleerd.
Als het apparaat wordt uitgeplugd en opnieuw wordt ingeplugd, dan wordt het meteen weer herkend als goed werkend "onbekend apparaat", en kunnen er opnieuw geen drivers worden aangepast.
Het handmatig aanwijzen van de stuurprogramma's geeft de melding dat de beste stuurprogramma's al zijn geladen, waarna je alleen kunt accepteren of cancellen.
Wat doe je hieraan???

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
canoscan.......
uuhm never heard of it.....

ik had ooit het zelfde probleem met een ""digitale"" camera, (van het merk, CANOMATIC... zoek maar eens bij google, je lacht je rot... het was een fake ding wat ergens voor 10piek gemaakt kon worden (en mijn opa had het gekocht voor 200gulden... hoezo RIP)

jou scanner naam doet me denken aan dat merk...
weet je zeker dat het een GOED bestaand merk is?
zo jah: zoek de website en download de drivers...
zo niet... dan is het :'( met de pet op

edit:
hier is een link (in hte duits... dat zijn de meeste, sorry)
voor info over canomatic... niet kopen als je het ooit ziet :)
http://www.ciao.com/testb...553968,555259,555339.html

[ Voor 21% gewijzigd door ixl85 op 29-12-2002 01:17 ]

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-05 14:13

Orac

Ik mis je papa.

Canoscan D1250U2 is een flatbed scanner van Canon.
Werkt de scanner niet met de drivers die al in XP gebakken zitten?
Of wil je persé de driver vervangen?

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 11:32
Effe een oude koe uit de sloot trekken ik zit met exact hetzelfde probleem het gaat om dezelfde scanner en een chaintech ct-9cjs moederbord verder ook WinXP als iemand hier een oplossing voor heeft gevonden zou ik het graag willen weten