Toon posts:

sharen werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
okay gebruik twee winxp comp´s eentje win xp pro en de andere home. Nu heb ik meerdere mappen gedeeld alleen eentje vertikt het te werken. Deze betreft een complete harde schijf maar als ik op die schijf een andere map deel wil hij hem ook niet openen via het netwerk.

kan iemand me uitleggen waarom nou net de belangrijkste map het niet wil werken

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08 23:37

Jimbolino

troep.com

meer info svp
firewalls, netwerk instellingen, file and printer sharing op allebei aan, routers ?

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Verwijderd

Topicstarter
nou gewoon een eidmax router waarbij het altijd werkte en dat is gelij me firewall en voor de rest zoals ik het vertel totaal schoon

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

wat voor melding geeft ie dan

"het werkt niet" hebben we hier nix aan, omschrijf je probleem eens

Verwijderd

Topicstarter
de melding dat ik geen toegang heb!!!! dus werkt het niet...ondanks dat ik me aan de regels van de FAQ heb gehouden

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je het beveiligd gedeeld; en / of heb je bij het benaderen van de share een wachtwoord in moeten tikken?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

even de beveiligings-instellingen van die map bekijken.. (rechtsklikken, properties, security)..

daar de gebruiker welke je gebruikt om extern in te loggen machtigen..

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:31:
de melding dat ik geen toegang heb!!!! dus werkt het niet...ondanks dat ik me aan de regels van de FAQ heb gehouden
Maar heb je je ook aan de huisregels gehouden?

Ik doel daarbij op in ieder geval:

Topicstart

[ Voor 31% gewijzigd door WFvN op 28-12-2002 22:33 ]

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

ga je naar \\pc\c$
$ = hidden share == alleen voor administrators

vertel:
wat wil je doen
wat doe je om dat te berijken
wat doet de pc dan wel of niet

Verwijderd

Topicstarter
nou moeilijk doen als het makkelijk kan ...kortom het werkt weer..gewoon even het ipadres invoeren...maar zeg nou eens voor computer experts zijn jullie nou niet echt......bedoel de vraag komt duizend keer voor en er is daar toch een atndaard antwoord voor nou zet dat dan in de faq........simpel doel treffend...en iedereen begrijpt....

• Jimbolino

Jimbolino

troep.com

zeg dan gelijk dat je je pc niet goed in hebt gesteld, zodat ie niet kan resolven, dan weten wij de oplossing wel.... btw ik denk dat "wij" er wat meer van af weten dan jij

en als de vraag 1000x voorkomt heb je de search
en anders heb je google.com en support.microsoft.com

why ask here, je krijgt toch nooit antwoord

[ Voor 6% gewijzigd door Jimbolino op 28-12-2002 22:46 ]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:40:
nou moeilijk doen als het makkelijk kan ...kortom het werkt weer..gewoon even het ipadres invoeren...maar zeg nou eens voor computer experts zijn jullie nou niet echt......bedoel de vraag komt duizend keer voor en er is daar toch een atndaard antwoord voor nou zet dat dan in de faq........simpel doel treffend...en iedereen begrijpt....
JIJ zou natuurlijk ook de SEARCH kunnen gebruiken....

Maar als ik DIT bekijk heb ik zo'n vermoeden dat jij daar nog nooit van hebt gehoord :|

Verwijderd

dude, er bestaan meer oorzaken voor jouw probleem. Wij kunnen vanaf hier niet ruiken wat jij allemaal al geprobeerd hebt en niet. ;)

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 18:37

Orac

Ik mis je papa.

Ik HAAT mensen met een grote bek en geen kennis van zaken. :(

Verwijderd

Als jij gewoon een goede topicstart had gemaakt met alle relevante info erin, dan had je gelijk het antwoord gekregen.

Verwijderd

Tja ook ik kan er alleen maar aantoevoegen:
RTFM

_/-\o_ of stap gewoon van dat BG spul af en verdiep je in Linux OS (8>

• JeroenT
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 20:32

JeroenT

hoi!

/slotje :/

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

• Predator
  • Laatst online: 16:59

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 22:40:

Wat een hoop onzin is dat nou weer :?

Als je al een topic opent met een vage beschrijving en niets van verdere info moet je vooral verwachten dat iedereen direct jouw probleem begrijpt.
We zijn hier geen helderziende.

Wat een houding zeg :/

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.