Toon posts:

[w2k] socket notification error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal ik heb een probleem ik krijg bij het afsluiten van een w2k systeem een "socket notification error" (als een programma wat windows niet kan afsluiten) druk ik op beeindigen dan sluit de pc wel gewoon af

graag jullie advies

gr daniel

Verwijderd

Heb je dit altijd? Ik krijg ook weleens zo'n melding, maar bij de volgende keer afsluiten is ie weer weg :)

Hoe heet het programma dat niet afgesloten kan worden?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 22:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
het programma heet "socket notification sink" verder nix vrees ik, en ik krijg het iedere keer voor de rest draait hier sql voor davilex software, norman antivirus, en nog diverse andere software die al vanaf het begin draaien graag advies

gr daniel

Verwijderd

Topicstarter
zou dit probleem op te lossen zijn door sp3 voor w2k te installeren? ik ben hem al aan het downloaden

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand mij mischien deze error uitlegen wat het voor error is? want dat weet ik nl niet en in de knolige base van m$ kan ik ook nix vinden

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Wil je je topic niet zo snel omhoog schoppen door weer te reageren. Gebruik de edit knop als je binnen 24 uur wat hebt toe te voegen aan je vraag :)
m$
Als je er zo over denkt, gebruik dan gewoon geen Windows en ga naar de buren van Non-windows Operating Systems :|
Een serieuze, beargumenteerde discussie over pro's en con's van MS OK, maar niets-zeggende flames kan je best achterwege laten :z
(zie voor beide trouwens het WOS policy en de algemen FAQ :* )

Ontopic: sluit voor het afsluiten de lopende progs en services een voor een af en kijk waar het vandaan komt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1