Toon posts:

Sony afstandbediening V8T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.auprovis.com/produkte/Bilder/SON-RMV8T.jpg

Deze afstandbediening heb ik hier liggen en wil ik op de andere TV gebruiken, alleen kan ik het boekje niet meer vinden met de codes die nodig zijn voor het instellen.
In de BCC konden ze mij vertellen dat het nabestellen van dat boekje meer gaat kosten als een nieuwe afstandbediening :( :?

Heeft er iemand enig idee of zo'n handleiding ergens op het net staat?
of heeft hem liggen en kan even de code van een Sony TV opzoeken? :)

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

(jarig!)
Ik heb een iets ander type (RM-V80T) maar misschien werken ze universeel.code 01 tm 05 zijn voor sony tv's

Verwijderd

Topicstarter
Duncan_R schreef op 28 December 2002 @ 22:58:
Ik heb een iets ander type (RM-V80T) maar misschien werken ze universeel.code 01 tm 05 zijn voor sony tv's
Volgens die mensen in de winkel was dat inderdaad hetzelfde boekje :)
Helaas werkt het niet op mijn TV, ben bang dat hij toh wel erg oud is (15 jaar al)! dan maar kijken voor een andere afstandsbediening, bedankt voor de moeite iniedergeval! :)

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

wij hebben die thuis, alleen bij mijn vader, en daar ben ik nu weer zo een 2 maanden niet.. |:( sorry

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Duncan_R
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:04

Duncan_R

www.motor-forum.nl

(jarig!)
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 10:43:
[...]

Volgens die mensen in de winkel was dat inderdaad hetzelfde boekje :)
Helaas werkt het niet op mijn TV, ben bang dat hij toh wel erg oud is (15 jaar al)! dan maar kijken voor een andere afstandsbediening, bedankt voor de moeite iniedergeval! :)
Ik heb evt nog wel een PDF je met daarin de complete handleiding van de AB. Is alleen 1.6 mb. Als je die wil hebben, wil ik hem wel mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Duncan_R schreef op 29 December 2002 @ 13:01:

Ik heb evt nog wel een PDF je met daarin de complete handleiding van de AB. Is alleen 1.6 mb. Als je die wil hebben, wil ik hem wel mailen.
Het is niet meer nodig, maar bedankt voor het aanbod ;)
Pagina: 1