Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

oud Laptop lcd scherm gebruiken voor digicam preview?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een oude toshiba laptop gemold om het scherm eruit te halen. zitten netjes alle connectors nog aan en zo. nu wil ik eigenlijk het scherm gebruiken om aan me minolta dimage 7i aan tesluiten. dus dan heb ik video-in nodig. weet iemand of er adapters zijn voor dit soort aansluitingen?

maker: Sharp
model nummer:LM64C149

ik dacht dat er wel veel te vinden zou zijn over stoeien met laptop scherman maar dat viel aardig tegen
andere ideen voor het klooien met een lcd scherm zijn natuurlijk ook van harte welkom (ik ben in een knutsel bui :)

Roel

Verwijderd

Als je de search had gebruikt en / of de Faq had gelezen was je er achtergekomen dat laptop schermen aangestuurd moeten worden met een speciale kaart die zo'n 3 á 400 euro kosten.........

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 18:01

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 21:43:
Als je de search had gebruikt en / of de Faq had gelezen was je er achtergekomen dat laptop schermen aangestuurd moeten worden met een speciale kaart die zo'n 3 á 400 euro kosten.........
En dan ben je er nog lang niet; je zal dan weer de camera op de één of andere manier aan die kaart moeten hangen....

Ik wens je veel succes (zal je nodig hebben)

Verwijderd

Topicstarter
sorry, je hebt helemaal gelijk over het zoeken. had de FAQ wat onderschat :)
die kaart heb ik dus niets aan want ik wil die LCD niet aansluiten op me PC

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 21:50 ]

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 10:19
lukt niet (punt).

Verwijderd

Het zou in principe kunnen.
Met een controller voor de monitor moet het mogelijk kunnen zijn.
Probleem is dat die controller erg duur is.

Verwijderd

Pfff, deze vra-ag is deze dag nog niet langsgekomen, dus :

GEFELICITEERD!!! JIJ BENT DE USER DIE OP 28-12-2002 DE DAGELIJKSE VRAAG STELDE!!!!!

FAQ lezen dus..

Verwijderd

Topicstarter
gefeliciteerd! jij bent degene die op 28-12 de thread niet leest en gewoon dom antwoord!
er was al iemand die mij hierop had gewezen en ik had me al verontschuldigd. Gezellig zo'n forum. dag mensen

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:20

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

BAN KEESJES >:)

(nofi natuurlijk :) )

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 22:34:
gefeliciteerd! jij bent degene die op 28-12 de thread niet leest en gewoon dom antwoord!
er was al iemand die mij hierop had gewezen en ik had me al verontschuldigd. Gezellig zo'n forum. dag mensen
uhm, je moet je eerst wel inlezen voor je entert op een forum, dat heb jij duidelijk niet gedaan, als je geen moeite wil doen om je aan de regels te houden (proberen althans) moet je niet raar kijken als je zo'n reply krijgt, maar wat doe jij daarna, je flamet nog 'n keertje extra hard eroverheen, terwijl jij in eerste instantie sapdrinkenderwijs fout bezig bent.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Inlezen inderdaad...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.