Toon posts:

[wintv] waar bewaard het de zender instellingen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga van windows me naar 2000. Maar ik heb geen zin om in Wintv alle zenders weer opnieuw in te instellen.

Ik heb al gezocht in het register en in de programma directory. Maar nergens kan ik achterhalen waar het de zender instellingen bewaard. Ook op de site van hauppage staat er niks over.

Waar bewaard wintv deze instellingen?

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik weet niet zeker of het werkt, maar als je de key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hauppauge\Channels exporteert als reg-file en deze opnieuw regt in Win 2000 zou het volgens mij wel moeten werken. Suc6, en laat even in deze thread weten of het gewerkt heeft ;).

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan dat helaas niet meer uitproberen want ik heb Windows 2000 er al opgezet. Ik hoopte eigenlijk op een bestand waarin dat opgeslagen wordt.

Maar ik zal eens proberen de zenders handmatig weer in te stellen en kijken of die sleutel dan wordt veranderd. Ik vindt het trouwens zwak van hauppage dat ze niet de optie hebben ingebouwd om zender instellingen te exporteren.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dit had ik een hele tijd geleden op de site van Hauppage gezien. Ik heb het toen opgeslagen in een .txt.

To save your channel library, go to START / RUN, type REGEDIT at the command line and click OK. This will open your REGISTRY EDITOR. Here, you will want to double-click HKEY _LOCAL_MACHINE, then SOFTWARE, then HAUPPAUGE, and finally, highlight CHANNELS by single-clicking on it. With the CHANNELS folder high-lit, go to the REGISTRY menu and select EXPORT REGISTRY FILE... Name the file something you will remember and save it to a floppy for safe keeping. When you need to reload your channels, just open the REGISTRY EDITOR and select the REGISTRY MENU, thenIMPORT REGISTRY FILE... Then just select the file you've saved and click OPEN. You will receive a message stating that the entry has been successfully added. Your channels should now be loaded back into your WinTV programs.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 14:51:
Ik hoopte eigenlijk op een bestand waarin dat opgeslagen wordt.
Dat zeg ik toch? :? --> HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Hauppauge\Channels exporteren als reg-file en je hebt de zenders in een los bestand.

I reject your reality, and substitute my own.