huh ?? je hoeft helemaal niet een server in te vullen met gaim.
En een beetje meer research zou niet verkeerd zijn. Ik zie dat je een beginners distro hebt maar dat betekend nog niet dat je hier alles kunt/hoeft te vragen. Je hoeft niet bang te zijn dat je systeem stuk gemaakt want dat valt wel mee dus ik zou zeggen gewoon proberen. Wachtwoord en naam invullen en kijken of ie het dan doet.
Het geeft namelijk een veel grotere kick als je het zelf opgelost hebt dan dat anderen dat voor je doen!
En een beetje meer research zou niet verkeerd zijn. Ik zie dat je een beginners distro hebt maar dat betekend nog niet dat je hier alles kunt/hoeft te vragen. Je hoeft niet bang te zijn dat je systeem stuk gemaakt want dat valt wel mee dus ik zou zeggen gewoon proberen. Wachtwoord en naam invullen en kijken of ie het dan doet.
Het geeft namelijk een veel grotere kick als je het zelf opgelost hebt dan dat anderen dat voor je doen!
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!
Je moet bij plugins de msn plugin draaien... dan bij screenname ofzo was het toch? daar zet je je email adres neer enz. dan krijg je nickname daar zet je je nickname neer die je wilt gebruiken... verder kun je dan uit kiezen om welke service of plugin het gaat, daar kies je msn.
Om de plugin de activeren moet je bij options wezen geloof ik.. daar heb je een knopje met plugins...
Om de plugin de activeren moet je bij options wezen geloof ik.. daar heb je een knopje met plugins...
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
in linux iets laten crashen? lekker bezig
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Zolang het Linux zelf niet is kan het geen kwaad he... integendeel... bugreport opsturen en het proggy laten perfectioneren...
Mja, maar deze topicstart is niet geweldig, je mag zelf ook dingen uitproberen voordat je een topic opent
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()