[meukmailer]Stuurt me (semi)-mailbombs

Pagina: 1
Acties:

• Marten
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08-2025
Ik heb me aangemeld voor de meuktracker voor mn Asus V7700, vroeger ontving ik daar 2 mailtjes over (identiek), dat was dan nog te doen, en heb ik niet de moeite voor genomen om te gaan bugtracken. Laatste keer ontving ik echter 10 mailtjes, en nu met de nieuwste detonator update lagen er ineens 26(!) mailtjes in mn mailbox. Allemaal het zelfde. Vind ik toch wel een beetje veel worden.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 13:43

we_are_borg

You will Comply

Dito aan deze kant maar dan met de laaste MySQL update's 10 mailtjes te gelijk. Ik wil eigenlijk meer in de gaten houden maar 10 te gelijk loopt me mail box dadelijk over.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Alex
  • Laatst online: 28-02 19:26
Meerdere mensen haddne hier last van stond laatst ook in paar reacties op de FP maar volgens Robin waren ze dan gewoon aantal keren ingeschreven |:(

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Wel ik ben maar een keer ingeschreven voor MySQL, dus ik wil wel eens weten waarom je zoveel email krijg bij een update van software.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

* m-m heeft hetzelfde probleem en kan zich niet voorstellen zich meerdere keren voor t zelfde te hebben aangemeld :/
Dan maar een paar keer afmelden :P

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Enige tijd geleden had ik ook dat ik een aantal keer hetzelfde meukmailer bericht kreeg. Dat bleek er aan te liggen dat alle OSsen waren aangevinkt (DOS, Win311, Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2K, WinXP, etc.) en dan kreeg je voor elk vinkje (dus elk OS) zo'n mailtje. De oplossing was om gewoon maar één OS aan te vinken.

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-03 17:12

Beaves

Usque ad Finem

hedskes schreef op 29 december 2002 @ 05:17:
Enige tijd geleden had ik ook dat ik een aantal keer hetzelfde meukmailer bericht kreeg. Dat bleek er aan te liggen dat alle OSsen waren aangevinkt (DOS, Win311, Win95, Win98, WinME, WinNT, Win2K, WinXP, etc.) en dan kreeg je voor elk vinkje (dus elk OS) zo'n mailtje. De oplossing was om gewoon maar één OS aan te vinken.
Nou ja, oplossing is het niet helemaal ;)

Want wat als je nou staat ingeschreven op een product waarvoor elke keer update's uitkomen die voor verschillende OS'en zijn bedoeld?

Goed voorbeeld zijn de detonator drivers, sommige zijn Win9x only en andere weer NT only.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Wanneer een update maar voor één bepaald OS is en je hebt meerdere OSsen aangevinkt krijg je als het goed is alleen voor het ene OS waar de update voor is een mailtje. Dus dan werkt het wel. Wanneer je wel mails dubbel krijgt is als er van dat programma een versie voor meerdere OSsen uitkomt en je die allemaal aangevinkt hebt.

• smaij
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:51
Ik krijg inderdaad ook welleens 2 mails van mySQL of PHP etc.. Maar nog nooit heb ik er 26 gehad hoor :) Maar ik denk inderdaad dat er nog een klein buggie ergens zit die effe uitgezocht moet worden

• ThaDaNo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-04-2023
Hedskes had toch echt gelijk deze keer :)

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

hedskes schreef op 30 december 2002 @ 08:59:
Wanneer een update maar voor één bepaald OS is en je hebt meerdere OSsen aangevinkt krijg je als het goed is alleen voor het ene OS waar de update voor is een mailtje. Dus dan werkt het wel. Wanneer je wel mails dubbel krijgt is als er van dat programma een versie voor meerdere OSsen uitkomt en je die allemaal aangevinkt hebt.
Je heb helemaal gelijk hij kijk schijnbaar ergens naar wat voor besturings systemen je intresse heb en daar gooi hij een email voor uit. Later kan je bij email notificatie uit vinken wat je niet nodig vindt om te ontvangen.

• Alex
  • Laatst online: 28-02 19:26
Dit probleem staat al sinds 19-10-'02 in de devtrack. Volgende topics hierover kunnen dus verwezen wordne naar Devtrack

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De meukmailer is helemaal herschreven. Hij stuurt de mailtjes nu per meukupdate ipv per gekoppeld product en besturingssysteem, zodat je niet meerdere mailtjes voor dezelfde update krijgt. Inhoudelijk zijn de mailupdates (voor mailclients die HTML mail kunnen of mogen lezen) nu gelijk aan de meukpagina's, zodat je niet naar t.net hoeft te surfen om info over de update te krijgen. Alleen de reacties worden niet meegestuurd. De plaintext versie stuurt nog wel alleen een linkje naar de bijbehorende meukpagina.

Screenshot nieuwe meukmailer (HTML)

Screenshot nieuwe meukmailer (Plaintext)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ziet er leuk uit :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

_/-\o_ Femme dat is erg mooi gedaan!

• RAMeijer
  • Laatst online: 10-02 13:39
Ziet er inderdaad mooi uit, alleen jammer dat ik sinds de 28e helemaal geen meukmails meer gehad heb :?

Terwijl ik in de Meuktracker mijn geselecteerde updates wel voorbij zie komen...

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
• Klopt je e-mailadres wel?
• Werkt je e-mail nog wel?
• Ander e-mailadres?
• Opnieuw ingeschreven voor de updates?

Kijk het eens na :).

• RAMeijer
Yep.
• Werkt je e-mail nog wel?
Yep. :)
• Ander e-mailadres?
No...
• Opnieuw ingeschreven voor de updates?
Yep.
Kijk het eens na :).
Ik heb m'n e-mail adres maar even gewijzigd en weer teruggezet, misschien dat dat helpt ;)

Bedankt in ieder geval!

• RAMeijer
RAMeijer schreef op 15 January 2003 @ 14:52:
Ik heb m'n e-mail adres maar even gewijzigd en weer teruggezet, misschien dat dat helpt ;)
Hmm, niet dus.. :( Er was een update voor NVidia drivers, maar geen e-mail 8)7

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
RAMeijer schreef op 16 January 2003 @ 09:14:
[...]

Hmm, niet dus.. :( Er was een update voor NVidia drivers, maar geen e-mail 8)7
Heb je al je inschrijvingen al verwijderd, uitgelogd, ingelogd en opnieuw de updates aangemaakt?

• RAMeijer
ramH schreef op 16 January 2003 @ 16:08:
[...]

Heb je al je inschrijvingen al verwijderd, uitgelogd, ingelogd en opnieuw de updates aangemaakt?
Nee, dat nog niet...maar het zijn er zoveel ;(

Maandagochtend maar even dan 8)7

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heb je wel het juiste besturingssysteem ingevuld?

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Ik heb ook geen email gehad met MySQl update terwijl ik wel alles heb ingevuld om een mailtje t verkrijgen.

• RAMeijer
RAMeijer schreef op 17 January 2003 @ 13:44:
[...]
Maandagochtend maar even dan 8)7
Alles weggehaald, uitgelogd, ingelogd, alles toegevoegd 8)7

Nu is het wachten op de eerste update! >:)

• RAMeijer
RAMeijer schreef op 20 January 2003 @ 12:32:
[...]

Nu is het wachten op de eerste update! >:)
Hmmm... Er is een update voor ASUS Live Update, maar tot nu toe nog geen mail! :'(

• RAMeijer
RAMeijer schreef op 21 January 2003 @ 14:33:
[...]

Hmmm... Er is een update voor ASUS Live Update, maar tot nu toe nog geen mail! :'(
En nu nog steeds geen mail! :( Grrrr ik weet het nu ook niet meer... |:(

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Bij de volgende keer zou het wel goed moeten gaan :) .

• RAMeijer
Femme schreef op 23 januari 2003 @ 03:01:
Bij de volgende keer zou het wel goed moeten gaan :) .
En inderdaad, het werkt weer! :9~

Thanks Femme _/-\o_
Pagina: 1