Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Krasjes verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net begonnen aan een UT2k3 Casemod in mijn zilverkleurige Chieftec dragon. 8)7 .. Window zit er inmiddels al in maar langs de randen zitten wat krasjes ....
Hoe en waarmee kan ik ze het beste weghalen ?

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 13:37

talin

ES-MA

gsm display polijst pasta ?

( wat ook schijnt te werken is sigaren as met een beetje water , nooit geprobeerd maar het zou werken )

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 22:26
scratch remover van Commandant, werkt erg goed

Verwijderd

Topicstarter
Hmm sorry ik heb het over de sidepanel van de case zelf niet het plexiglas

Verwijderd

Het kan ook met gewone witte tandpasta.. heb ik op me mobiel ook geprobeerd werkt goed...

• Aesculapius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:34
ikzelf heb ook me chieftec aardig bewerkt; ik moest ook het nodige boren en veilen voor mijn waterkoeling en ben er op die manier achter gekomen dat de lak die op deze kasten gebruikt wordt niet echt super aangebracht is;

zowel aan de bovenkant als de rechterzijkant (waar nu een reservoir hangt :P) zitten krassen of is de verf weg; bij mij is het zo erg dat ik waarschijnlijk volgende week even naar een auto-zaak ga en probeer een goede kleur spuitverf te vinden.....

je moet eens iets proberen voor auto-krassen; weet neit hoe het heet maar dat is dan voor autolak en misschien werkt dat ook voor je kast.....

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

Verwijderd

Topicstarter
Moet je het voor die tijd nog schuren dan ? zoals je dat normaal ook doet ? beetje domme vraag maar goed :)
Pagina: 1