Fan: toeter geluid

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Als ik nu mn pc aanzet gaat 1 casefan op het eerst een heel maf geluid maken echt zo van uuuuuuhhh maar dan een lagere toon als een toeter van een auto.
Na een tijdje wordt het minder en verdwijnt het.
Ik heb 2 van dezelfde casefans en de outtake fan doet dat niet.
Hebben jullie een oplossing ?

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Voeding? Heb dat ook met een Compaqje maar waarom? geen idee..., volgens mij kan dat geen kwaad...

[ Voor 85% gewijzigd door Illegal_Alien op 28-12-2002 18:47 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
Lijkt me dat dan de lagers van de fan niet helemaal gezond zijn. Misschien wat smeermiddel op de lagers (kijk uit ivm geleiding).

tvw

Verwijderd

offtopic:
Ik moest meteen aan de snorkels denken! LoL!

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
euhm volgens mij komt dat omdat de lucht nog stilstaat in de kast als je hem aandoet.. dat gaat die fan draaien lucht zuist overal langs en dan krijg je dat... vooral als 2 fans vlakbij elkaar zitten.. als het eenmaal aanstaat gaat de lucht de goede kant op en houd het op... daar heb ik soms ook last van..

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

kapotte fan?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• caspergt
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04-2025
Nee doet het nog perfect, hmm kzal ns kijken of smeermiddel werkt

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Als het een 'tijdje' duurt lijkt me niet dat ie het perfect doet....

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

heb zoiets gehad met fan van de voeding, van dat gezoem en geratel, na een tijdje ging het idd weg, maar je blijft het houwe, acht wat kost zo'n ding, koop een nieuwe. eerst nog ff smeermiddel proberen natuurlijk

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:43

Pogostokje

* twiet *

Ik heb het ook. Dure fans. Dure voeding van een goed merk. Maakt allemaal niet uit. Het verdwijnt na hooguit een minuut ofzo en het heeft geen invloed op wat dan ook. Behalve dan dat je niet even stiekem je PC kan aanzetten. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-02 22:56

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Ga naar de gemeente reiniging en kijk of ze en recycle gedeelte hebben,zoja vraag dan ff of je wat uide onderddeltjes uit de oude pc's mag sloopen en neem ff 5-10 voeding fan's mee :+ ,laatst ook ff gedaan en ze doen et nog goed ook _/-\o_

Zijn ook leuke 15 inch monitoren me te nemen en nog goed ook.
Grappig voor servertje of zo of als je eigen munitor kaduuuk gaat (zoals de mijne...19>15 inch @ 11.2 inch (oude kut monitor van p1)

Specs

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Pogostokje schreef op 28 december 2002 @ 23:46:
Ik heb het ook. Dure fans. Dure voeding van een goed merk. Maakt allemaal niet uit. Het verdwijnt na hooguit een minuut ofzo en het heeft geen invloed op wat dan ook. Behalve dan dat je niet even stiekem je PC kan aanzetten. :)
Dit is DE evil post no 666 })

Specs

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
oh vette spammer!!! :) j/k
maareuh ik houd het erbij dat het door lucht verplaatsing komt zoals ik hierboven had gemeld..

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Ik denk nient dat door 1 of 2 80 mm fannetjes de luch door de kast heengaat met zo'n snelhei dat het en hoorbaar geluid zou maken.
Als ik me nieuwe 120-92 of 80 mm fan langzaam laat draaien(3-8 V) hoor je ook wat bijgeluiden zomdat er heir en daar wat aanloopt en omdat die balazers in't algemeen bedoeld zijn om op 12V te draaien.
Als je fan oud is kan dit nog erger zijn en moet hij mischien ff z'n balans vinden als je en ball fan hebt en een of meerde lagers meer zijn versleten dan de anderen zodat je sechte balans hebt.

Specs

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
en heeft het smeermiddel nog geholpen?

tvw

Pagina: 1