Voor een collega ga ik een pc in elkaar zetten, heb alles besteld en ik wil weten wat ik voor zo'n klusje nou kan vragen als vergoeding. Bij elke winkel die ik bel, krijg ik de mededeling dat de prijs voor assemblage er al bij inbegrepen zit.
gratis
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
tsja, dat moet je lekker zelf weten
. Ikzelf doe meestal 10% ofzo. Maar het ligt er maar net aan hoe goed je die gene kent natuurlijk.
als het dus aardige collega = idd krat bier
. En dan samen opdrinken
.
als het dus aardige collega = idd krat bier
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 18:41 ]
eurotje of 30-50?
Niet teveel, niet te weinig.
En zorg dat je van te voren afspreekt dat jij niet aansprakelijk bent voor kapotte shit. Als er een hdd niet werkt ofzo, dat jij niet moet dokken van m zo van "ja jij hebt m vast stuk gemaakt"/
Niet teveel, niet te weinig.
En zorg dat je van te voren afspreekt dat jij niet aansprakelijk bent voor kapotte shit. Als er een hdd niet werkt ofzo, dat jij niet moet dokken van m zo van "ja jij hebt m vast stuk gemaakt"/
[ Voor 4% gewijzigd door m-m op 28-12-2002 18:41 ]
Verwijderd
goeie collega van je? niks natuurlijk. en als je er iets voor vraagt staat ie als eerste bij je op de stoep omdat jij um in elkaar hebt gedraaid.
€10,- en een biertje
Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl
39 Euro voor assemblage + Windows install met drivers (en eventueel Antivirus en Office) is hier in de buurt de winkelprijs.
Bij mijn vorige werk was het geloof ik 50 Euro inclusief Windows, dan kreeg je wel alle nieuwe drivers (werden regelmatig van internet gehaald).
Wat versta je trouwens zelf onder een systeem bouwen? Donder je gewoon alles in een kast en hij werkt, of maak je hem ook netjes af?
Dus kabels wegwerken etc.
Scheelt toch weer werk
Als het voor iemand is die ik niet zo goed ken enzo, zou ik er denk ik 25 Euro voor vragen, en dan krijgen ze em netjes in elkaar gezet. Voor vrienden is natuurljk een ander verhaal, daar hoef ik weinig voor te hebben.
Bij mijn vorige werk was het geloof ik 50 Euro inclusief Windows, dan kreeg je wel alle nieuwe drivers (werden regelmatig van internet gehaald).
Wat versta je trouwens zelf onder een systeem bouwen? Donder je gewoon alles in een kast en hij werkt, of maak je hem ook netjes af?
Dus kabels wegwerken etc.
Scheelt toch weer werk
Als het voor iemand is die ik niet zo goed ken enzo, zou ik er denk ik 25 Euro voor vragen, en dan krijgen ze em netjes in elkaar gezet. Voor vrienden is natuurljk een ander verhaal, daar hoef ik weinig voor te hebben.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Als die collega een vriend(in) van je is zou ik er neit zoveel voor vragen. Anders rond de 25 euro.
iemand iets leuks?
Dit soort vragen horen hier niet thuis, prijs die shops altijd aan houden is 45 euro.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()