Toon posts:

Help! Moederbordjes....

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
8)7

IK heb een redelijk goed systeem. Alleen ik heb bezuinigd met het kopen van een mobo. (noob) Ik heb namelijk een Jetway 867AS.
8)7
Nu wil ik een nieuwe kopen. Beter overklokbaar, Sneller, beter, goeierder, .... :P
Nadat ik diverse reviews heb gelezen kwam ik er achter dat die van Asus 7v333 wel goed uit de test komt.

Nu komt de vraag: de stap naar een Asus mobo en sneller geheugen (nu 2100) levert dat merkbaar verschil op???

greetz

Systeem

Xp2100+
Jetway 867AS
512 2100
Maxtor 30 gb 7200
Creative Ti4600
Creative Audigy
Creative 5.1 sound
etc

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 18:36 ]

Verwijderd

sneller geheugen zul je zeker wel merken, alhoewel je nu ook al PC2100 hebt :/ :?

Hehe, nee, ik denk van het moederbord zelf, de snelheid, dat het niet veel uit zal maken, wat je misschien wel merkt is de stabiliteit ofzo :)

Maarre, dit kun je op meer dan genoeg plekken lezen hoor :)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat merk je toch bijna niet vanwege de FSB (266)?

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zo out off-the-box met alle instellingen @ default ga jij geen verschil merken (ik heb het niet over een paar procentjes die een synthetische benchmark je laten zien ;) ). Je merkt pas verschil wanneer je de FSB flink omhoog gooit en gelijktrekt met de snelheid v.h. snellere geheugen en de cpu ook nog eens overclocked. Als je toch een nieuw bord neemt overweeg ook een nForce2, dat zijn toch de snelsten. En ik kan je wat relevante topics en reviews aanraden, dit is namelijk wel vrij makkelijk te vinden :) Succes

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.