Toon posts:

[Speedtouch modem] Flashen

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zoeen groene speedtouch adsl modem. Nu heb ik op het internet gelezen dat er op de cd van KPN een progje staat om hem te flashen. Weet iemand of hij dan eerst de software op het modem verwijderd en dan die van de cd installeerd. Of dat hij het eroverheen installeerd.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Vraag jezelf allereerst af, waarom je je modem zou willen flashen. Heb je in de changelogs (voor zover aanwezig :+ ) of ergens in recensies of dergelijke gelezen dat de nieuwere firmware interessante nieuwe features heeft, die jij zou willen gebruiken? Ondervind je nu problemen met je verbinding?

Ik neem aan dat je met 'zoeen groene speedtouch' een USB-modem bedoelt. De software daarvoor vind je hier, maar dat had je zelf ook gewoon op de Mxstream site kunnen vinden. Maar again, flashen 'omdat dat leuk is', is zinloos.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
intoxicated schreef op 28 December 2002 @ 18:17:
Vraag jezelf allereerst af, waarom je je modem zou willen flashen. Heb je in de changelogs (voor zover aanwezig :+ ) of ergens in recensies of dergelijke gelezen dat de nieuwere firmware interessante nieuwe features heeft, die jij zou willen gebruiken? Ondervind je nu problemen met je verbinding?

Ik neem aan dat je met 'zoeen groene speedtouch' een USB-modem bedoelt. De software daarvoor vind je hier, maar dat had je zelf ook gewoon op de Mxstream site kunnen vinden. Maar again, flashen 'omdat dat leuk is', is zinloos.
Eigenlijk wil ik hem tweaken, maar ik wil er zeker van zijn dat ik hem weer in de orginele staat terug kan krijgen. Vandaar dat ik dit vraag ;)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 18:26:
[...]
Eigenlijk wil ik hem tweaken, maar ik wil er zeker van zijn dat ik hem weer in de orginele staat terug kan krijgen. Vandaar dat ik dit vraag ;)
En je hebt een USB-modem? Die kan je niet tweaken. Besides, als je een ethernetmodem tweaked, brengt een firmwareupdate 't ding niet in de originele staat terug.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
intoxicated schreef op 28 December 2002 @ 18:28:
[...]
En je hebt een USB-modem? Die kan je niet tweaken. Besides, als je een ethernetmodem tweaked, brengt een firmwareupdate 't ding niet in de originele staat terug.
Hebben ze het op deze pagina dan niet over een USB modem? http://www.datweak.tk/
:X :'( :'(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 28 december 2002 @ 18:36:
[...]

Hebben ze het op deze pagina dan niet over een USB modem? http://www.datweak.tk/
:X :'( :'(
Nee, helaas. :)
Het upgraden van de Alcatel Speed Toch Home naar de Speed Touch Pro.
Dit staat er ook netjes. :P

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-08 20:08
:X

Zoeen groene = USB
Kan dus niet getweaked worden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.