Ik ben van plan om mijn 340 Watt Chieftec voeding te gaan vervangen voor een Enermax voeding, de reden hiervan is dat ik een 12V+ lijn heb van 11,61 en soms 11,41 dit lijkt mij aan de lage kant, in mijn system specs staat mijn hardware, 2 HD'z zooi Fans, nu 5 stuks en andere bende!
Nu zoek ik naar een Enermax voeding, maar weet niet welke ik moet kiezen om hoger dan die 11,61 uit te komen, of is dit uberhaupt een loze vraag en oplossing
Heeft iemand een soortgelijke config. of een ID welke Enermax voeding te kiezen? Zelf d8 k aan de:
Enermax SilentPlus-ActivePFC 450 (Adjustable Fan) EG465AX-VE(G)(FMA)
of de
Enermax ActivePro-ActivePFC 431 (sleepmode&adjfan) EG465AX-VE(FCA)
Wat is t verschil tussen deze twee? Wattage is t zelfde alleen de Silentplus en Activepro? Dat verschil is onduidelijk!
Nu zoek ik naar een Enermax voeding, maar weet niet welke ik moet kiezen om hoger dan die 11,61 uit te komen, of is dit uberhaupt een loze vraag en oplossing
Heeft iemand een soortgelijke config. of een ID welke Enermax voeding te kiezen? Zelf d8 k aan de:
Enermax SilentPlus-ActivePFC 450 (Adjustable Fan) EG465AX-VE(G)(FMA)
of de
Enermax ActivePro-ActivePFC 431 (sleepmode&adjfan) EG465AX-VE(FCA)
Wat is t verschil tussen deze twee? Wattage is t zelfde alleen de Silentplus en Activepro? Dat verschil is onduidelijk!