[Postbank] S 55 plus O2 abbo actie

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:46
Je krijgt een S55 (deze: Siemens S 55 :9~) van Siemens en camera erbij voor rond de €648(in 2 jaar), goede actie?

Start €49,- +23*€12,50 + 24*€12.99=€648,26

Postbank S55 actie

no comment

Verwijderd

wel leuke actie, maarja wel 2 jaar lang afbetalen :(

Verwijderd

Hmz....ik denk dat er weer heel wat voorwaarden aan zitten....geef mij maar een gewone telefoon!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 18:01

Whuzz

Dodgeball!

Zuiver bellen van O2 zuigt heel hard imho. Dat alleen al is een reden om het niet te doen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:17

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Is dat echt zo'n slecht abbo ?

Ik wil erg graag die phone, en een abbo vind ik niet erg, maar het moet wel een GOED abbo zijn..

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Beekforel schreef op 29 december 2002 @ 03:19:
Is dat echt zo'n slecht abbo ?

Ik wil erg graag die phone, en een abbo vind ik niet erg, maar het moet wel een GOED abbo zijn..
Als je hier kijkt:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1039

Bij dat abbo krijg je de gsm al gratis, naja en er zijn nog vele andere abbo's. :)

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 29 December 2002 @ 03:22:
[...]

Als je hier kijkt:
http://www.gsm.nl/phptest/query.php3?key1=1039

Bij dat abbo krijg je de gsm al gratis, naja en er zijn nog vele andere abbo's. :)
Volgens mij is dat toch echt de C55 hoor?

Verwijderd

Ik ben tevreden over O2 :) altijd goed bereik enzo, niks te klagen eigenlijk. Op zich is dit wel een leuke actie, maar als je het totaal bedrag uitrekent, dan is het niet echt heel erg goedkoop....
Ben even reviews op aan het zoeken:
http://www.infosync.no/news/2002/n/2814.html (software bugs zie ik staan :(, daarom heb ik nu mn M35 weggedaan, omdat ie steeds vastliep. Als deze dat ook heeft, ga ik hem zeker niet nemen...)

Het enige negatieve punt over deze telefoon:
edit:
Unfortunately, there were some redrawing problems during testing, most likely caused by bugs in the phone firmware. When performing tasks that required frequent screen updates, such as typing an SMS or deleting characters, the bottom third of the screen would go white - rather consistently. On the brighter side, the S55 comes with J2ME support and a fair number of bundled applications, including a World Clock, Fit@Work fitness guide, Unit Converter, a financial application from OnVista and a game called Magic Shuffle.

Van de O2 site:
edit:

-De adviesprijs voor de Siemens S55 is € 539,-. De postbank en O2 bieden je de telefoon voordeliger aan.
-Je machtigt O2 om éénmalig € 49 van je Girorekening af te schrijven voor het toestel.
-Op je Giroafschrift vindt je de incasso terug onder de vermelding van 'Aanbetaling Siemens S55'.
-Bij de BelCompany onderteken je een contract voor het betalen in termijnen van het resterende bedrag.
-Je betaalt € 12,99 per maand over een periode van 2 jaar (totaal €311,76) .
-Andere mogelijkheden voor het betalen van het resterende bedrag zijn ook mogelijk, zoals het in één keer betalen (€ 251,20).

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 10:10 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

ik vind het maar een waardeloze actie...
ik heb mijn s55 nu al een tijdje (2 weken ongeveer), en ik zou zeker niet op die actie ingaan
je betaalt 2 jaar af aan een telefoon, die over 2 maanden al zeker 100 euro in prijs zal dalen (en de adviesprijs is ook al te hoog: 499 is een normale prijs nu)
komt nog eens bij dat bijna iedereen elk jaar een nieuwe gsm koopt... dus dan zit je nog af te betalen terwijl je al een nieuwe hebt
tevens kun je dan geen nieuw abo afsluiten om korting te krijgen op een nieuwe gsm want je zit nog vast aan het inferieure O2 met hun belachelijk belsysteem tegenwoordig

failure is the only option

• Drunken idiot
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-04 08:27
Phusebox schreef op 29 december 2002 @ 12:09:
ik vind het maar een waardeloze actie...
ik heb mijn s55 nu al een tijdje (2 weken ongeveer), en ik zou zeker niet op die actie ingaan
je betaalt 2 jaar af aan een telefoon, die over 2 maanden al zeker 100 euro in prijs zal dalen (en de adviesprijs is ook al te hoog: 499 is een normale prijs nu)
komt nog eens bij dat bijna iedereen elk jaar een nieuwe gsm koopt... dus dan zit je nog af te betalen terwijl je al een nieuwe hebt
tevens kun je dan geen nieuw abo afsluiten om korting te krijgen op een nieuwe gsm want je zit nog vast aan het inferieure O2 met hun belachelijk belsysteem tegenwoordig
My thoughts exactly. :)
Ik denk dat de enige reden om de O2 actie te nemen zou kunnen zijn dat je dan de S55 tenminste hebt. (al duurt het vast nog een aantal weken voordat de Postbank ze gaat opsturen naar de deelnemers denk ik)
Want ik kan hem nog steeds nergens in een telefoonzaak krijgen en ik heb geen zin om naar Duitsland te gaan, of hem online te bestellen.
Maar het zal denk ik een kwestie van dagen zijn voordat de S55 overal te koop is.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Phusebox schreef op 29 december 2002 @ 12:09:
Mag ik vragen waar jij die gekocht hebt?

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Ik zit toch te twijfelen. Ik ben een beetje al die sites aan het bekijken. Maar veel abonnementen gaan toch naar iets van 20 € per maand (alleen het telefoneren) en dan moet je ook nog eens het toestel voor veel meer dan 100 € kopen. ( ik kijk dan naar de T68i, een vergelijkbaar toestel). Het lijkt me dan nog geeneens zo gek deze actie..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 13:25 ]

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 13:24:
Ik zit toch te twijfelen. Ik ben een beetje al die sites aan het bekijken. Maar veel abonnementen gaan toch naar iets van 20 € per maand (alleen het telefoneren) en dan moet je ook nog eens het toestel voor veel meer dan 100 € kopen. ( ik kijk dan naar de T68i, een vergelijkbaar toestel). Het lijkt me dan nog geeneens zo gek deze actie..
Hoe je het ook went of keert, je blijft met dat "Zuiver Bellen" van O2 zitten, voor mij de voornaamste reden om die actie compleet te negeren. Ik ken maar weinig abbo's die voor mij zo ongunstig uit zouden pakken als dat van O2.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Br@m schreef op 29 december 2002 @ 12:44:
[...]

Mag ik vragen waar jij die gekocht hebt?
duitsland

eigen pics van de S55

Verwijderd

Whuzz schreef op 29 december 2002 @ 15:10:
[...]

Hoe je het ook went of keert, je blijft met dat "Zuiver Bellen" van O2 zitten, voor mij de voornaamste reden om die actie compleet te negeren. Ik ken maar weinig abbo's die voor mij zo ongunstig uit zouden pakken als dat van O2.
Het is dat net een abonnement (vanaf september) bij O2 heb afgesloten, anders had ik het wel een leuke actie gevonden. Hoewel het wel erg veel geld blijft als je het allemaal doorrekent...

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 13:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

wilde die foon net gaan halen, maar straks heeft half Nederland 'm dus, en dat wil ik eigenlijk niet... :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

zwahiel schreef op 31 December 2002 @ 02:14:
wilde die foon net gaan halen, maar straks heeft half Nederland 'm dus, en dat wil ik eigenlijk niet... :(
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen. Deze actie is lang niet zo mooi als die met de M35 destijds.
En nogmaals... wie wil er nou in godsnaam "zuiver bellen"?

Verwijderd

Je weet het niet, als je nog geen abonnement hebt, dan kan ik me best voorstellen dat je deze actie leuk vindt. Dat je die hele klap met geld niet in een keer hoeft te betalen is best interessant.. Ik denk dat de drempel om dit telefoontje te nemen nu wel wat lager ligt...

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
hmmm, toestel schijnt via www.typhone.nl ook leverbaar te zijn :)

Siemens S55 incl cam kost los € 456,-

icm éénjarig Dutchtone Allin € 30 abonnement €465,-
(12 maanden € 30 + € 105,- voor toestel)

icm éénjarig BEN Extra abonnement € 485,-
(12 maanden € 35 + € 55,- voor toestel)

beide opties lijken me dus al voordeliger dan die Postbank actie, waar je twee jaar aan O2 vast zit en in totaal ook nog eens een veel groter bedrag kwijt bent.....

Verwijderd

koen schreef op 01 January 2003 @ 13:44:
hmmm, toestel schijnt via www.typhone.nl ook leverbaar te zijn :)

Siemens S55 incl cam kost los € 456,-

icm éénjarig Dutchtone Allin € 30 abonnement €465,-
(12 maanden € 30 + € 105,- voor toestel)

icm éénjarig BEN Extra abonnement € 485,-
(12 maanden € 35 + € 55,- voor toestel)

beide opties lijken me dus al voordeliger dan die Postbank actie, waar je twee jaar aan O2 vast zit en in totaal ook nog eens een veel groter bedrag kwijt bent.....
Hmmja, die actie kan alleen nog interessant zijn omdat je het hele bedrag niet in een keer hoeft te betalen. Daardoor leek hij in eerste instantie ook best interessant... Maar zo'n Dutchton abonnement lijkt me relaxter dan O2...

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

ik ben trouwens wel aan t wachten op nieuwe firmware voor mijn s55 want er zitten nog een paar dingetjes in die van mij wat beter hadden gemogen

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jammer dat de postbank met een aanbieder als 02 in zee gaat. Als ze nou datzelfde foontje met een Vodafone of KPN abbo aanbieden, dan ben ik de eerste. (ja ik woon in een gebied waaar KPN en vodafone bij mij THUIS ook goed bereik hebben).

• Drunken idiot
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-04 08:27
Phusebox schreef op 01 januari 2003 @ 15:17:
ik ben trouwens wel aan t wachten op nieuwe firmware voor mijn s55 want er zitten nog een paar dingetjes in die van mij wat beter hadden gemogen
Oh vertel eens......
Zijn het ernstige bugs of slechts kleine dingetjes?
Dingen waardoor je iemand de aanschaf van de S55 zou afraden?

Verwijderd

Drunken idiot schreef op 01 januari 2003 @ 16:38:
[...]

Oh vertel eens......
Zijn het ernstige bugs of slechts kleine dingetjes?
Dingen waardoor je iemand de aanschaf van de S55 zou afraden?
Lees mijn post eerder in dit topic ;)

Verwijderd

In het andere S55 topic staan ook een hoop voor's en tegen's.

500 belminuten naar o2 of vaste nummers is voor mij ontzettend oninteressant. Naar vaste nummers bellen doe ik nooit en ik ken bijna niemand met o2, ja mn ex :P :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 januari 2003 @ 19:42:
In het andere S55 topic staan ook een hoop voor's en tegen's.

500 belminuten naar o2 of vaste nummers is voor mij ontzettend oninteressant. Naar vaste nummers bellen doe ik nooit en ik ken bijna niemand met o2, ja mn ex :P :D
LOL :), die 500 belminuten zijn idd beetje overkill (voor mij tenminste)

Verwijderd

Vooral omdat je mensen vast moet bellen, weetje hoeveel mensen tegenwoordig mobiel zijn ? :P

Verwijderd

Heeft iemand nu meegedaan met deze actie? En zo ja, iemand al iets binnen?

• Crusader
  • Laatst online: 04-08 10:21

Crusader

Arc Nature

Ik heb 'm besteld.
Voor mij pakt het goedkoper uit. Ik bel voornamelijk naar vaste nummers (ca. 400 minuten per maand). Ik heb ook nog die telefoon van de vorige Postbank actie en daar heb ik echt nooit problemen mee gehad. Aangezien dat ook O2 is weet ik dat bereik en ontvangst voor mij geen problemen opleveren.
Ik ben benieuwd wanneer ik 'm kan afhalen :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Heb jij een contract gehad dan? Ik heb tot nu toe alleen dat inschrijf formulier gezien.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, het is nog maar enkele uurtjes geleden dat ik 'm bestelde.
Welk inschrijfformulier bedoel je precies?

Verwijderd

Die op de website. En je hebt er ook 1 papieren gekregen dacht ik.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik liep toevallig tegen die aanbieding aan omdat ik op de postbank site moest zijn. Ik heb dus de electronische versie ingevuld. Wat ik me kan herinneren is dat ik nu het contract moet krijgen en niet nog een keer hetzelfde inschrijfformulier (maar dan de hardcopy).
Wist je trouwens dat je ook van de aanbieding gebruik kunt maken zonder aan die lening vast te zitten?
Ik betaal gewoon in 1 keer 251 Euro en hoef dan alleen nog maar het maandelijkse abonnement van 12,50 Euro te betalen (Edit: ik zie dat Yalhambra daar ook al melding van maakte). Er werd mij wel aangeraden om het contract dat je krijgt pas te tekenen in het Belcompany filiaal waar je je phone gaat halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Crusader op 04-01-2003 21:00 ]

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03
Heeft iemand zijn foon al? Mijn status is:
€ 49 is eenmalig van je rekening afgeschreven. Je krijgt binnen enkele dagen de overeenkomst en het afhaalbericht voor de Siemens S55 thuisgestuurd.

- NAC Breda -

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Crusader schreef op 04 January 2003 @ 20:17:
Ik betaal gewoon in 1 keer 251 Euro en hoef dan alleen nog maar het maandelijkse abonnement van 12,50 Euro te betalen (Edit: ik zie dat Yalhambra daar ook al melding van maakte). Er werd mij wel aangeraden om het contract dat je krijgt pas te tekenen in het Belcompany filiaal waar je je phone gaat halen.
Mijn telefoon kostte me óók 250 euro. En ik betaal maar 7,50 per maand aan Ben, waarbij ik daarvoor ook nog eens 75 belminuten krijg. Ik snap dus écht niet wat mensen zien in die postbank-actie hoor...

Verwijderd

Whuzz schreef op 22 januari 2003 @ 12:07:
[...]

Mijn telefoon kostte me óók 250 euro. En ik betaal maar 7,50 per maand aan Ben, waarbij ik daarvoor ook nog eens 75 belminuten krijg. Ik snap dus écht niet wat mensen zien in die postbank-actie hoor...
Hmm dit klinkt goed :), hoe kom je aan die deal, welke site, of heb je dit in een winkel afgesloten?

• Whuzz

Whuzz

Dodgeball!

Verwijderd schreef op 22 January 2003 @ 12:17:
Hmm dit klinkt goed :), hoe kom je aan die deal, welke site, of heb je dit in een winkel afgesloten?
Ben regelmatig abbo, (wel 2 jaar, had eerst ben Vaak, maar kwam niet aan m'n belminuten), gewoon bij de phonehouse.

Die Postbank-deal is helemaal niet zo geweldig. Zeker niet als je ook nog eens gaat kijken naar het soort abbo dat je erbij krijgt. "Zuiver bellen". Leuk als je alleen naar vaste telefoons belt of toevallig ( HEEEL toevallig) een boel van je vrienden ook O2 hebben. 90% van mijn gesprekken gaat naar mobiele toestellen en ik ken maar 1 iemand die O2 heeft...

• Oktopus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-08 12:59
Heeft iemand ondertussen al z'n telefoon gekregen via deze actie? De status blijft inderdaad hetzelfde: 'u ontvangt binnen enkele dagen een afhaalbericht'

Object reference not set to an instance of an object

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Oktopus schreef op 18 February 2003 @ 14:39:
Heeft iemand ondertussen al z'n telefoon gekregen via deze actie? De status blijft inderdaad hetzelfde: 'u ontvangt binnen enkele dagen een afhaalbericht'
hehe mijn phone is zometeen al een half jaar oud ofzo voor jullie hem hebben
ik heb hem sinds begin december

Pagina: 1