Toon posts:

fsb op 131 doen de usb poorten het niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een msi k7t266 pro moederbord en een amd athlon xp 2000+, ik kan de fsb niet normaal op 133 zetten, max waar ik em op kan zetten is 131. Nou is het probleem: als de fsb op 100 staat doen de usb poorten het wel, als die op 131 staat NIET... wat moet ik doen ??

mischien trekt de voeding het niet ofzo?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2002 16:47 ]

Verwijderd

wat voor voeding heb je? Heb je trouwens al een bios update geprobeerd.... beetje raar , want je k7t266 zal eigenlijk probleemloos op 133 moeten kunnen lopen

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Ik krijg het vermoeden dat je niet op 133 draait, maar op een overclockte 100MHz bus, waardoor je pci bus dus op 131/3 = 44MHz draait (ipv 33)
Zit er op je mobo niet een jumper oid om 'm op 133MHz te zetten ?

Verwijderd

BrZ schreef op 28 December 2002 @ 16:58:
Ik krijg het vermoeden dat je niet op 133 draait, maar op een overclockte 100MHz bus, waardoor je pci bus dus op 131/3 = 44MHz draait (ipv 33)
Zit er op je mobo niet een jumper oid om 'm op 133MHz te zetten ?
ajah, volgens mij is dat J11 ..... ik denk dat BrZ daar een goed punt heeft :*)

Verwijderd

Topicstarter
klopt met die overclockte bus, maar ik kan de mobo manual niet downloaden omdat de msi sites fucked up is, kep geen boekje, dus hopen dat ze die website snel fixen J11? ik zal het onthouden.

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28

amahusu

taking over the world!

jep, denk ook dat het aan die jumpers ligt, bij dit moederbord moet je de fsb mbv jumper op 133 zetten, want als je het in je bios veranderd pakt ie em niet.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Verwijderd

Was het nu J11? :)

Verwijderd

die usb op die borden is zo ieso zwaar bagger. dus als je dan rare dingen gaat doen is het feest snel over en ik spreek helaas uit ervaring.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep.. Gewoon even een simpel jumpertje omzetten :)

Tip: áltijd de handleidingen van mobo's doornemen B)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.