Voor degenen die sim city wel eens gespeeld hebben, men kan de speelsnelheid veranderen tijdens het spelen. 4 standen wel te verstaan. Nu heb ik hem bij mij op alle standen ff geprobeerd, niet echt veel moeite
. Maar het blijft bij mij ontiegelijk langzaam gaan. Een vriend van mij met zelfde os en updates(dir 9 enz enz) draait het wel snel. Bij mij duurt een jaar zeker 20-30 min als het niet langer is, bij hem maar iets van 5min. Hij heeft een AMD 2100+ en ik AMD 900. Ik kan me herinneren dat ik het ook veel sneller gespeeld heb. Zo'n nieuw en 'veeleisend' spel is het nou ook weer niet.
Is hier een patch voor of iets dergelijks, is dit probleem bekend bij iemand? Wat kan ik hieraan doen, want om een beetje leuke stad te krijgen ben je toch wel 50-100 jaar bezig, en om nou zolang te wachten bij mij heb ik geen zin in.
Is hier een patch voor of iets dergelijks, is dit probleem bekend bij iemand? Wat kan ik hieraan doen, want om een beetje leuke stad te krijgen ben je toch wel 50-100 jaar bezig, en om nou zolang te wachten bij mij heb ik geen zin in.